Ne, joilla on jotain yli 600 facebook-kaveria...

  • Viestiketjun aloittaja Kysymys
  • Ensimmäinen viesti
Kysymys
Ovatko he tai oletteko te yleensä niitä, jotka pyydätte niitä muita kaveriksi? Ja millä kriteereillä?

En siis tässä mitenkään kummastele tuota määrää tai mitään, vaan haluaisin vaan tietää, että millaisin perustein otatte ihmisiä fb-kaverilistalle? Toki monelle voi työn tms kautta niitä kertyä, mutta noin yleensä, pyytävätkö ne helposti useita mukavantuntuisia tapaamisaan ihmisiä facebookiin kaveriksi?

Ja en nyt tässä tarkoita niitä, joilla on kaikkia seiska-julkkiksia yms joita voi pyytää kaveriksi edes koskaan tapaamatta, vaan joiden fb-kaverit ovat ainakin jollain lailla tuttuja, ja sitten niitä on useita satoja.
 
vierasa
Mä olen opiskellut vähän ympäri maailmaa ja sitä kautta on kasvanut opiskelukavereiden määrä ja ne on myös facebook-kavereita. Osaa olen pyytänyt itse kaveriksi, osa on pyytänyt mua. On mulla kyllä myös joitain sellaisia facebook-kavereita joiden kanssa olen ollut joskus jollain samalla kurssilla ja sen jälkeen ei olla oltu tekemisissä, ne ois sama poistaakin mutta toisaalta facebook on mulle myös paikka jossa voi verkostua töitä ajatellen.
 
laksdfj
Mulla on n. 350 kaveria ja suurin osa on koiraihmisiä. Sitä kun on koko ikänsä pyörinyt koirapiireissä, lähinnä näyttelyissä, niin moni on tullut tutuksii ja kaikki tutut eivät edes ole mun fb-kavereita. En kauhean aktiivisesti itse etsi kavereita vaan jos joku sattuu pyytämään fb-kaveriksi ja tiedän tyypin, niin yleensä hyväksyn, mutta ihan uppo-outojen kohdalla teen ensin pientä tutustumista, esim. se paljon meillä on yhteisiäkavereita ja ketä ne yhteiset on.
 

Yhteistyössä