Puistossa nähtyä :(((

  • Viestiketjun aloittaja vie ras
  • Ensimmäinen viesti
vie ras
Naisella vastasyntynyt vauva kantoliinassa ihan tuossa rinnan päällä ja RÖÖKI huulessa. Ai että kun oli kamalan näköistä, siinä se puhalteli sitä savua aivan normaalisti. Kyllä tekis itellä tosi pahaa polttaa tupakkaa kun vauva siinä 20cm päässä :(

ja oli ihan muutaman viikon ikäinen vauva, kysyin :D
 
"Huh"
[QUOTE="aapee";29804216]ja niiiiiin on vetänyt sitä tupakkia jo raskausaikanakin, vauva varmaan säästynyt vieroitusoireilta (joo, oli aika huono vitsi)[/QUOTE]

Pahinta on ettei kaikki edes ota sitä vitsinä itse. Kun meillä odotettiin esikoista miehen kaveri kävi perheineen kylässä ja heillä oli silloin 2kk ikäinen vauva. Puhuttiin että olin kiinnostunut kantoliinasta ja heillä oli liina mukana, harjoiteltiin sitomista laittamalla vauva liinoineen mun miehelle. Vauva nukahti liinaan miltei heti ja miehen kaveri ehdotti että menisivät tupakalle, mun mies sitten sanoi että viitsiikö vauvaa vielä ottaa liinasta pois kun just siihen nukahti. Kaverinsa totesi että anna olla siinä vaan, niin Xxxxkin aina käy tupakalla. Mies sanoi siihen että ei kai sitä nyt viitsi vauvaa noin tupakansavussa pitää niin kaverinsa lohdutteli että vauva on jo hyvin tottunut tupakkaan kun äitinsä poltti koko raskausajan.
 

Yhteistyössä