Miten tienaatte ylimääräistä rahaa?

  • Viestiketjun aloittaja "nyyrikki"
  • Ensimmäinen viesti
"nyyrikki"
Meillä on tilanne, että miehen työt loppuu joulukuussa.
Meillä on silloin vuoden ikäinen tyttö, ja minä menen töihin, ja mies hoitaa lasta kotona, ja koittaa kyllä hakea koko ajan uutta työtä.
Minun palkkani on pienempi, ja olen alkanut säästämään jo.
Myymään turhaa tavaraa kirppiksellä, ja muutenkin harkitsemaan ostamisia tarkemmin.
Onko jollain hyviä säästövinkkejä, ja tai ideoita extratyöhön?
 
"kotiäippä"
Vuokraan meidän kesämökkiä. Myyn säännöllisesti lastentarvikkeita ja vaatteita nettikirppiksillä.
Jos osaat leipoa, niin kavereille juhliin leipomalla voi saada lisätienestiä tai sit neulot tai askartelet jotain. Mites tupperware, meandi tai partylite tms.
 
"Bimbo"
Ostamalla ruuat, sun muut tarjouksista. Kuukaudessa se tekee pitkän pennin.
Kirppiksiltä löytyy koko perheelle ihan hyviä vaatteita.
Limut, oluet ja karkit jätetään kauppaan.
Ylimääräistä rahaa voi tienata näinkin.
 
pihi
Itse teen viikon ruokalistan kerralla ja näin olemme saaneet ruokalaskua pienennettyä huomattavan paljon. Ennen käytiin kaupassa joka toinen päivä, ellei joskus jopa joka päivä ja joka kerta tuli ostettua kaikkea turhaakin. Kun joka ostoksessa on turhaa mukana, menee niihin helposti satasia kuussa ilman että huomaakaan.

Itse teen kahta työtä. Teen sitä siksi, että muutama vuosi sitten ajauduin velkahelvettiin ja haluan maksaa kaiken pois, itsepähän kaiken aiheutin, ja siksi teen pitkää päivää että saan kaikki maksettua pois ja nopeammin kuin yhden työn palkalla.
 
"vieraana"
Teen kotimyyntiä / jälleenmyyntiä. Käyn kyllä ihan vakitöissä ja silläkin rahalla kyllä pärjätään mutta, lisätienesti kaikkeen ylimääräiseen humputteluun ei koskaan ole pahitteeksi... :whistle: :D
 

Yhteistyössä