Onpas taas ollut kiva loma, NOT!

  • Viestiketjun aloittaja Vittuuntunut vaimo
  • Ensimmäinen viesti
Vittuuntunut vaimo
Voi että mua ärsyttää.
Ollaan taas oltu koko loma vaan kotona, koska miehellä on harrastauton rassausta ja pihahommia tehtävänä. Ei edes yhtä päivää voitu käyttää vaikka siihen, että oltais kahdelleen tehty jotain hauskaa. Menty eilen vaikka paikalliseen parille, kun lapset olis menny mummolaan.

Mulla on paha siitepölyallergia ja oon ollut oikeestaan koko loman sisällä, kun ulkona en voi olla. Tässähän tää loma sit on mennyt koneella istuessa. Nyt sitten ukko tuli ehdottamaan, että pitäiskö tehdä jotain illalla ,mutta mitä se enää hyödyttää kun mummo on tänään iltavuorossa, että eipä ole lapsenvahtia. Eilen ei voitu minnekään lähteä, kun sitä autonromua oli pakko just silloin rassata.


Voi vittu oikeesti. Ottaa niin paljon päähän.
Kiitos ja anteeksi.
 
I hear you
Ymmärrän et tollanen ottaa päähän. Meillä ehti kyllä oleen ihan hauskaa, kahdestaankin mut tänään mies sairastui flunssaan ja sehän on verrattavissa halvaantumiseen. Eli loman loppuun yh:na. Huoh, miehet ja flunssa...
 
"näin meillä"
voi voi sinua raukkaa... meillä on mies ollut koko pääsiäisen töissä 500 km:n päässä ja on lasten kanssa vaan oltu kotona, käytiin tosin mummolassa pitkäperjantaina mutta ei kai sitä lasketa yhdessäoloksi kun ei kaikki ole paikalla. Ens viikonloppuna sitten pidetään kivaa kun mieskin kotiutuu.
 

Yhteistyössä