Mistä lukijoita blogille?

  • Viestiketjun aloittaja blogista
  • Ensimmäinen viesti
blogista
Kirjoitan vanhemmuusblogia ja tekstejä on tullut tasaiseen tahtiin jo parin kuukauden ajan. Silti päivittäisiä hittejä on vain 10-200. Miten voisi parantaa osuvuutta? Tekstejä julkaistaan muuallakin kuin blogissa, joten ihan kirjoitustaidottomuutta tai ajatuksettomuuttakaan ei pitäisi olla.



Kaikkia vinkkejä ja ideoita otetaan vastaan mielellään.
 
Mainostaminen, toisten blogien kommentointi, blogin liittäminen esimerkiksi blogilistaan tai blogloviniin...
Näin. Kannattaa ottaa mallia menestyneistä bloggareista ja panostaa siihen "omaan juttuun", onko se kuvat, luovuus vai vuorovaikutus ja teksti. Mä oon kans pitkään harkinnut josko perustaisin blogin ja satsaisin asukuviin ja lifestyle-tyyppiseen kerrontaan :) Haluaisin päästä jonkun lehden alle kirjoittelee, mutta siinä täytyy tehdä pari juttua oikein että saa näkyvyyttä ja suosiota - mikä taas voi viedä aikaa.
 
Näin. Kannattaa ottaa mallia menestyneistä bloggareista ja panostaa siihen "omaan juttuun", onko se kuvat, luovuus vai vuorovaikutus ja teksti. Mä oon kans pitkään harkinnut josko perustaisin blogin ja satsaisin asukuviin ja lifestyle-tyyppiseen kerrontaan :) Haluaisin päästä jonkun lehden alle kirjoittelee, mutta siinä täytyy tehdä pari juttua oikein että saa näkyvyyttä ja suosiota - mikä taas voi viedä aikaa.
Riippuu kovin myös siitä, että mikä on oma tarkoitus blogille.
 

Yhteistyössä