Miesystäväni oli kaverilleen sanonut että

  • Viestiketjun aloittaja "iitu"
  • Ensimmäinen viesti
"Hmm"
Mitä ihmeellistä tuossa oli. Sanoi kaverilleen, että et ole pelkkä kaveri vaan tärkeä

Ei miehet puhu toisilleen, että tuo nainen on oma kulta pupuseni.
Oma mussu kultanen.

Tuo oli ihan hyvin mieheltä sanottu toiselle miehelle
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
iu
Riippuu miten sen sanoo. Jos tulee sävyllä "vähänks on hieno pyörä" ."Se on mulle _vähän_ enemmän kuin kaveri" , siis silleen painotettuna, on aika paljon sanottu jo. :)
 
Seurasin aikoinaan erään tuttavapariskunnan elämää, silloin eivät ole vielä tosin ns. virallisesti pariskunta. Elettiin vielä sellaista epävarmaa - vähän määrittelemätön suhdestatus aikaa ja naispuolistahan tämä kovasti ahdisti.

Hän pohti minulle ääneen monenlaisia tapoja kysyä mieheltä - että onko tämä nyt sitten niinkuin seurustelua. Yksi yritys oli jo takana. Sellainen - mitä mieltä sä oot tästä meidän jutusta? Miehen vastaus - no ihan kivaahan sun kanssa on.. ei tietenkään tyydyttänyt naista.

Kun nainen muotoili sitten kysymyksensä mahdollisimman mutkikkaaksi tyylliin " Mitäs sanoisit jos oletettaisiin, että mä vaikkapa ehkä haluaisin tältä jutulta jotain sellaista sitoutuneisuutta niin mahtaisitko sä vaikka haluta kanssa?"

Miehen vastaus... joo, kyllä varmaan sai naisen suunniltaan. Se kyllä sana ohitettiin täysin ja siihen varmaan sanaan juututtiin. Siis miten niin varmaan, joko sä haluat tai et halua. Vai onko se jotenkin epävarma juttu, siis se on kyllä tai ei se vastaus.

Mies vastasi sitten kyllä, vaikka ei tajunnutkaan mitä eroa oli vastauksella kyllä varmaan ja kyllä. Ja sanoi sitten aikoinaan tahdonkin.

Yhdessä ovat yhä. Heitä oli kiva seurata, koska vaikka itse olen ehkä joskus aavistuksen samansuuntaisesti kuullut miehen sanoja, oli nyt ns. ulkopuolisena aika helppo nähdä miten moninaisia ovatkaan naisen tavat kuulla sanoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"iitu"
Meidän juttu ei siis minunkaan mielestäni ole vielä mikään kovin vakava. Ei nähdä päivittäin tms. Eikä minulle olisi ollut suuri harmi vaikka olisi sanonutkin vähätellen.
Tuo vaan jotenkin tarttui korvaan :D Varmaan hän ihan oikeastikin tarkoitti sitä että varmaan vähän enemmän ku kaverit mut ei vielä mitään sen kummallisempaa kuitenkaan.
 
Yhdessä ovat yhä. Heitä oli kiva seurata, koska vaikka itse olen ehkä joskus aavistuksen samansuuntaisesti kuullut miehen sanoja, oli nyt ns. ulkopuolisena aika helppo nähdä miten moninaisia ovatkaan naisen tavat kuulla sanoja.
Aivan näin, naiset AINA jää miettimään ja pohtimaan mitä mikäkin nyt tarkoitti ja oliko sillä joku muu merkitys/vihjaus Mut toisaalta se on hauskaa siinä deittailu vaiheessa kavereiden kaa jakaa se jännitys. Itsellä se tuppaa menee jo vainoharhaiseksi kun kuvittelen päässäni kaikki mahd. skenaariot miksi mies laittaa vain yhden sydämmen viestin perään tai soittaa vasta illalla, eikä töistä päästyään jne jne. :D
 

Yhteistyössä