Pystyn hengittää taas. Eroan.

  • Viestiketjun aloittaja Vapaa narsistista
  • Ensimmäinen viesti
Vapaa narsistista
Koko elämä siihen meni, mutta nyt viimein pääsen eroon miehestä joka on henkisesti nuijinut minusta melkein itseni ulos. Pienillä sanoilla lytistänyt niin alas...Mutta ei onnistunut, ymmärsin viimein lähteä. Onneksi.
Eromme on sopuisa. Pystymme puhumaan edelleen ja sopimaan asioista. Tiedän miehestä paljon sellaista mitä ei tiedä minun tietävän. En voi kertoa, kääntää kaiken minuun ja erosta tulisi riitaisa. Pakko vain nieleskellä kaikki ja yrittää nopeasti päästä ulos tästä tilanteesta ja entisestä kodista. Meillä on yksi lapsi.
Mies on käynyt vieraissa kaikki meidän yhteiset vuodet. Koko minun elämäni. Vaikka olen kaikkeni tehnyt. Itse olen elänyt puutteessa miettien mikä vika minussa on. Ja nyt ymmärrän ettei vika ollut missään vaiheessa minussa. Tätä ei siis tiedä minun tietävän. Kuulin asiasta vasta eroilmoituksemme jälkeen. Kukaan ei ole kertonut minulle, kaikki muut ovat tienneet. Ja paljon paljon muuta paskaa mitä en ole sinisilmäisyyttäni itselleni myöntänyt.

Olen itselleni niin vihainen miten olen antanut itseäni kohdeltavan niin kuin on...miten hän aina uudestaan sai minut uskomaan ja rakastamaan. Olen ollut orja, egon nostattaja. Hän sai aina kaiken. Mutta nyt se on ohi. Ja nautin salaa tilanteesta kun näen hänen hajoavan tuhanneksi palaksi eron myötä.

Minun oli pakko saada kirjoitettaa tämä, en voi kenellekään puhua mitä tiedän. En vielä. Eron täytyy olla ensin selvä. Mutta huuuh kuin jo helpottaa saada edes tänne kertoa :D
 
  • Tykkää
Reactions: miltsu76
alottaja
Lisäyksenä vielä. En halua miehelle pahaa, enkä toivo hänelle onnetonta elämää. Mutta hän vei minun nuoruuden, minä hänen koko loppuelämän. Hah. Olen niin ylpeä itsestäni, että pystyin tähän. Olen löytänyt oman sisäisen lohikäärmekuningatteren takaisin :D
 
"V ieras"
Niin, mä takertun tuohon narsistiin :D
Narsistista ei erota sovussa. Eikä ne hajoa tuhansiksi pirstaleiksi.

Mutta kusipää mies ehdotomasti on!! Ja hyvä että vihdoin pääset hänestä eroon :)
Kaikkea hyvää tulevaan =)
 
Vier
Harvemmin narsistin kanssa ero on sopuisa ja narsisti hajoaa palasiksi...mutta voi olla silti narsisti, kuten totesit, paha ihminen ainakin ja kannattaa päästä eroon. Tsemppiä.
 

Yhteistyössä