Pelottavaa olla näin onnellinen (rakastunut ystävään)

  • Viestiketjun aloittaja sain kaiken
  • Ensimmäinen viesti
sain kaiken
Olen rakastunut parhaaseen ystävääni ja hän minuun. Vuosia elin suhteessa jossa minua hyväksikäytettiin ja petettiin. En voi uskoa, että elämäni on nyt näin hyvää. Että ylipäätään olen rakastunut uudestaan ja vielä parhaaseen ystävääni. Hän kohtelee minua kuin kukkasta. En koskaan uskaltanut edes haaveilla tälläisestä.
Jotenkin pelottaa, että kaiken paskan myötä elämäni on nyt niin hyvää ja onnellista, että voiko tämä olla totta....tietääkö kukaan mitä tarkoitan? Vuosia alistettuna, on välillä vaikea ottaa kaikkea sitä hyvää vastaan mitä nyt saan.

No yritän nauttia (ja nautin!), kai elämä voi mennä hyvinkin :O Olen vain luullut, että se elämä mitä ennen elin oli...hyvää. Mutta ei se ollut. Olin vuosia kateellinen ystävilleni, joilla ihanat miehet...ja ajattelin, että heilläkin on jotain mitä ei vain sanota. Mutta taisin olla väärässä...

Nyt kun tuntuu, että olen saanut kaiken mitä ikinä haluan, on pelottavaa olla näin onnellinen.
 
¨vieras¨
Elämä tasaa kyllä tilit, jossain vaiheessa. Ei siis niin, että kaikilla ihmisillä olisi toistensa kanssa saman verran hyvä/pahaa tai helppo/vaikea elämä, vaan niin, että yhden ihmisen elämänkaareen mahtuu pahaa ja hyvää suunnilleen saman verran. Eli olet kyllä varmasti onnesi ansainnut.
 
Lusikkasuussa
Alkuperäinen kirjoittaja ¨vieras¨;29806714:
Elämä tasaa kyllä tilit, jossain vaiheessa. Ei siis niin, että kaikilla ihmisillä olisi toistensa kanssa saman verran hyvä/pahaa tai helppo/vaikea elämä, vaan niin, että yhden ihmisen elämänkaareen mahtuu pahaa ja hyvää suunnilleen saman verran. Eli olet kyllä varmasti onnesi ansainnut.
Sä oot kyllä niin pihalla elämän todellisesta luonteesta ja oikeudenmukaisuudesta.
 

Yhteistyössä