Voiko olla raskaana pitkällä kierrolla?

  • Viestiketjun aloittaja Epätieto
  • Ensimmäinen viesti
Epätieto
Siis onko mitenkää mahdollista raskautua kun on pco, ja viime menkat marraskuussa? Siis että olisin nyt viime kuukauden aikana tullut raskaaksi? Onko tämmöistä tapahtunut pco- laisille?
 
Hgghj
Ymmärrän, että kaipaat vastauksia joissa on tultu raskaaksi, mutta kerron silti. Minä en ainkaan koskaan tullut raskaaksi pitkän kierron vaiheessa, vaan kierto piti lääkkeillä, laihdutuksella yms. saada ensin normaaliksi. Toivottavasti sinulla kuitenkin toisin :)
 
satunnainen selailija
Kaikki on mahdollista. Itselläni myös pco ja raskauduin silti ihan perinteisin keinoin. Haasteena olikin sitten raskauden keston määrittäminen kun en tosiaan oikein menkoista osannut sanoa juuta enkä jaata ja olinkin jo rv7+ ennenku raskaus huomattiin. :) Onnea yritykseen ja toivottavasti tärppää. Ja jos lapsi haaveissa niin tosiaan painonpudotus ja mahd. terolut-kuuri normaalin kierron ylläpitämiseksi mahdollisia :) Itsellä ainakin pco:sta semmoinen onnellinen kokemus, että ekan raskauden jälkeen hormonit sai kunnon sysäyksen ja kroppa alkoi toimimaan... seuraava raskaus onnistuikin ekalla yrittämällä e-pillereiden poisjätön jälkeen..
 
Itselläni ei pco:ta, mutta megapitkät kierrot olleet aina. Esikoisesta la siirtyi 10 vkoa ja kakkosesta 4 vkoa. Oon kyl joutunut useamman kerran käynnistämään kierron keltarauhashormoonilla. Mut mahdollista siis pitkästäkin kierrosta on tulla raskaaksi.
 
HippuTAR
Juu, mun yhdellä kaverilla on menkat vaan pari, kolme kertaa vuodes. Raskaus oliki sitte jo puolivälis ennenku huomas sen... Muutaman vuoden oli ollut ilman ehkäisyä.
 
Ap..
Kiitos vastauksista :) tiedän itsekin että aika vaikeaa taitaa olla, nyt vaan parin viikon aikana on ollut outoja tuntemuksia, joita en tällä kertaa ole voinut kuvitella.. Alavatsaan vihloo äkkinäisesti liikkuessa ja ikenet vuotaa herkästi verta. Nuha ollut kestona nyt kolme viikkoa yms. Mutta en uskalla testata
 

Yhteistyössä