mä luulen et mua huonokuntoisempaa ei olekaan :/

  • Viestiketjun aloittaja -.-
  • Ensimmäinen viesti
-.-
Ostin tasapainotyynyn että istuisin ryhdikkäämmin. Pari minuuttia kun vaan istuu niin johan tuntuu selässä. Siis ei kipeältä vaan tuntuu että lihakset väsyy ihan totaalisesti. Ihan kuin isompaakin treeniä tekisi.

Mulla on pitkän pitkä sairaushistoria ja liikuntaa en ole harrastanut koskaan. Olen normaalia sohvaperunaakin pahempi. En omasta tahdostani mutta ei paljon lohduta.

Mulla on testattu joskus lihastasoa ja se oli vanhuksen tasoa.
 
"Tepsu"
Noh, et ajatellut sitten tehdä asialle mitään? Et sä sillä tasapainotyynyllä kuntoasi kohenna. En tiedä ikääsi, mutta jos olet jo nyt vanhuksen tasolla lihaskunnoltasi, niin miten ajattelit arjen touhuista selvitytyä 10-20-30 vuoden päästä?
 
"a.p"
[QUOTE="Tepsu";29807393]Noh, et ajatellut sitten tehdä asialle mitään? Et sä sillä tasapainotyynyllä kuntoasi kohenna. En tiedä ikääsi, mutta jos olet jo nyt vanhuksen tasolla lihaskunnoltasi, niin miten ajattelit arjen touhuista selvitytyä 10-20-30 vuoden päästä?[/QUOTE]

Se mitä olen tehnyt asian eteen on että olen käynyt läpi 18 isoa leikkausta jotta saisin paremman liikuntakyvyn. Olen yrittänyt harrastaa liikuntaa löytämättä vielä mulle soveltuvaa.

Ikää on 30 ja voin kyllä sanoa että kyllä olen miettinyt miten selviän ja se on pelottavaa.

Ei tämä kuntoa kohennakaan mutta jos edes vähän vahvistaisi selkää niin hyvä niin.
 
"Vieras."
AI että palsta on taas NIIIN positiivinen .. Sinulla ei ole suunta kuin ylöspäin, kyllä se siitä:) tuo tasapaino tyyny on ensimmäinen askel kehittäjän sekin lihaksia, ja tosiaan jos pääsisit fysioterapeutin vastaanotolle saamaan ohjeita oikeanlaiset kuntoutukseen.
 

Yhteistyössä