Nyt se totuus niistä ripsien pidennyksistä!!!!

  • Viestiketjun aloittaja "vvieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vvieras"
Kärsiikö siinä omat ripset vai ei?

Ja siis miks ne kärsisi kun pidennykset liimataan omaan ripseen joka sitten tippuu pois aikanaan. Eihän siinä se uusi kasvava ripsi, jossa ei ole pidennystä voi mitenkään kärsiä? Vai?
 
"hmm"
jos syystä tai toisesta otat ne pois (näyttävätkin mielestäsi rumalta/luonnottomalta, liiman kirvely ei lopu ollenkaan, et jaksa hoitaa niin järkyyä määrää mitä pitäisi tai hoidat väärin tai laittaja on ollut vain huono) ripset jäävät tyngiksi, siis huomattavasti lyhyemmiksi kuin alunperin, ja niiden kasvaminen takaisin normaalitilaan kestää KAUAN. mutta pysyvää vauriota ei tule.
 
Viera s
Mun ripset oli kyllä vähän sulkasatoisen näköiset niiden jäljiltä. En repinyt niitä, poisto tehtiin kosmetologin toimesta. Lisäksi sain niistä viimisen kerran laiton jälkeen kamalan allergisen reaktion, jolloin ne oli poistettava seuraavana päivänä.
 
joku uusi
Minulla on nyt sellainen uusi ripsijuttu kuin Maxcara, se ei ole pidennys, eikä kestoväri perinteisessä merkityksessä, vaan kestomascara. Minulle tehtiin samalla ripsipermanetti ja ihan ok ripset tuli. Minulla onkin suht pitkät ripset, vaikka aina olen luullut, että huonot, lyhyet ja ainakin piikkusuorat. Ei tämä nyt kauan kestä, nyt on ollut kolme viikkoa, eikä enää oikein huomaa, ainoastaan tuo taivutus on vielä. Mutta aluksi oli tosi nätit. Googlaa tuota Maxcara-nimeä, jos pidennyksiä epäilyttää ottaa.
 

Yhteistyössä