Tympääntyisitkö tästä miesystävällesi?

  • Viestiketjun aloittaja "huokaus"
  • Ensimmäinen viesti
"huokaus"
Olemme seurustelleet vuoden päivät. Hän käytännössä asui luonani kun asuimme hyvin lähellä toisiamme, nyt muutin joidenkin kilometrien päähän. Olen parina päivänä koittanut soitella hänelle, meillä olisi kummallakin viimeinen viikko lomaa menossa ennen töiden alkua ja olisin kysynyt pitäisikö nähdä sitten nyt kun on ollut lämpimiä päiviä tai tässä viikolla. Ei ole vastannut puhelimeen eikä ilmoitellut mitään takaisin. Tunnen oloni vähintään kyrpiintyneeksi, onko tuo nyt miestenkään mittakaavalla kovin normaalia ja mukavaa käytöstä? :(
 
"aapee"
[QUOTE="vieras.";29808246]Ilmeisesti sitä ei taida kiinnostaa, kun ei soita takaisin eikä vastaa. Kannattais vetää omat johtopäätökset asiasta.[/QUOTE]

Tämä johtopäätös minulle tietenkin tuli. Tuntuu vain oudolta että yhtäkkiä olisi lopahtanut kiinnostus täysin, kun mitään merkkejä sellaiseen ei ole ollut :( Mies on sellainen tapaus jolta saattaa korrekti käytös välillä unohtua ihan vain kun ei hoksaa käyttäytyvänsä loukkaavasti, niin mietin ylireagoinko. Mutta minusta olisi jo aika normaalia soittaa takaisin jos parina päivänä seurustelukumppani on yrittänyt ottaa yhteyttä. Huoh. Tekisi mieli laittaa viesti että lyön omalta osaltani hanskat tiskiin jos ei kiinnosta olla yhteyksissä, soittaa itse jos joskus jotain asiaa on.
 
"vieras."
Ilmeisesti olit sille vaan ilmainen majapaikka ja kodinhengetär. Sinuna en laittais enää yhtäkään viestiä enkä enää soittais, vaan jatkaisin elämää sillä asenteella että tuo suhde on ohi. Munaton mies kun ei pysty suhdetta lopettamaan vaikka ei ilmiselvästi enää ole kiinnostunut pätkääkään. Vai onko se viinaanmenevä ja pyörii jossain kännissä? No, ihan sama, en katselis puliveivariakaan.
 

Yhteistyössä