Käsityöaiheinen blogi, saako sellainen lukijoita?

  • Viestiketjun aloittaja Blogi?
  • Ensimmäinen viesti
Blogi?
Noita on varmasti paljon kun niin monet tuntuu neulovan ja virkkaavan. Mua kuitenkin kiinnostaisi aloittaa oma blogi, mutta olen vähän nyt hukassa sellaisen pitämisen kanssa. Kuvia omista neuleista yms, miten olen tehnyt, mistä ohje jne.

Sitten kun vielä oppisi käyttämään bloggeria... Eilen sitä katsoin väsyneenä enkä jaksanut keskittyä siihen.
 
"Jhv"
Mä ainakin luen melkein pelkästään käsityö/tuunaus blogeja. Tänne palstalle sitten vaan tekee aloituksen "kertokaa kiinnostavia blogeja" ja linkittää omansa ketjuun, niin lähtee kyllä leviämään jos on hyvä ja kiinnostava blogi. :)
 
[QUOTE="Jhv";29808473]Mä ainakin luen melkein pelkästään käsityö/tuunaus blogeja. Tänne palstalle sitten vaan tekee aloituksen "kertokaa kiinnostavia blogeja" ja linkittää omansa ketjuun, niin lähtee kyllä leviämään jos on hyvä ja kiinnostava blogi. :)[/QUOTE]

Sama juttu. Eipä juuri tule muita luettua.
 
"a p"
Niille on aina lukijoita
Eikö sulla ole blogi? Onko minkä palvelun kautta? Itse avasin blogin bloggeriin, mutta en nyt oikein ole päässyt sinuiksi sen kanssa. Olen aika pihalla mitä pitäisi tehdä ja miten toiminnot menee. Sen lisäksi en oikein tiedä vielä mitä kirjoittaa. En ole paljon blogeja lukenut joten voisi auttaa lukea enemmän blogeja niin näkisi vähän mallia.
 
[QUOTE="a p";29809143]Eikö sulla ole blogi? Onko minkä palvelun kautta? Itse avasin blogin bloggeriin, mutta en nyt oikein ole päässyt sinuiksi sen kanssa. Olen aika pihalla mitä pitäisi tehdä ja miten toiminnot menee. Sen lisäksi en oikein tiedä vielä mitä kirjoittaa. En ole paljon blogeja lukenut joten voisi auttaa lukea enemmän blogeja niin näkisi vähän mallia.[/QUOTE]

Mulla on bloggerissa käsityöblogi. Aika helppo pohja. Vaihtoehtona on Vuodatus ja Lily. Käsityöblogeissä tärkeintä on se työ. Katsele hiukan mitä muut käsityöblogit ovat siältönsä luonut niin pääset jo hiukan jyvälle.
 

Yhteistyössä