Onko kukaan mustista korkeakoulutettu ihminen?

  • Viestiketjun aloittaja Utelias vain
  • Ensimmäinen viesti
storm
No minä olen sitten kun joku päivä valmistun :xmas:
Jos siis tarkoitit tällä kaksplussan nimimerkkejä etkä ihonväriä :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
: D
[QUOTE="vieras.";29808527]Jäikö sulta se maisteri kesken muistelen että jo vuosia sitten opiskelit jotain maisteriohjelmaa?[/QUOTE]

Eiköhän Datalla jää kaikki kesken, kun kaikki aika menee täällä. Voi vittu mikä mies, hame ja tamponeja hänelle pitäisi hankkia! :D
 
hmmmm
No onko korkeakoulun käynyt korkeakoulutettu mielestäsi? On täällä useampikin amk:n käynyt. Määrittele ensin tuo mikä sun mielestä on, vai mennäänkö sillä mikä virallisesti on?
 
harmaampi
Hämmentävää. Mä en ole rekkautunut ja pyrin kirjoittelemaan niin, ettei kukaan tunnistaisi koska en todellakaan halua kenenkään tutun tietävän, että palstailen. Maisterin paperit siis on mullakin.

Olin kuvitellut, ettei tätä "hupia" harrasta kovinkaan moni enemmän kouluttautunut, mutta ehkäpä olen ollut väärässä. :D
 
sama itsekin
Hämmentävää. Mä en ole rekkautunut ja pyrin kirjoittelemaan niin, ettei kukaan tunnistaisi koska en todellakaan halua kenenkään tutun tietävän, että palstailen. Maisterin paperit siis on mullakin.

Olin kuvitellut, ettei tätä "hupia" harrasta kovinkaan moni enemmän kouluttautunut, mutta ehkäpä olen ollut väärässä. :D
Maisteri ei ole vielä mitään, luulitko tosiaankin, että kaikki on nyt ihan :O :O :O Siis wau että ihan maisteri.
 
harmaampi
Maisteri ei ole vielä mitään, luulitko tosiaankin, että kaikki on nyt ihan :O :O :O Siis wau että ihan maisteri.
Ai pelkkä maisteri ei olekaan tarpeeksi korkeasti koulutettu, vaan pitäis olla tohtori? No sithän mä oon ihan oikeessa seurassa, jos täällä maistereita suorastaan vilisee. Ilmeisesti vähimmäiskoulutus tänne nykyään? :D

Ei toi ap tarkemmin määritellyt, miten monta tohtorintutkintoa pitäis olla ennen kuin lasketaan.
 
Hämmentävää. Mä en ole rekkautunut ja pyrin kirjoittelemaan niin, ettei kukaan tunnistaisi koska en todellakaan halua kenenkään tutun tietävän, että palstailen. Maisterin paperit siis on mullakin.

Olin kuvitellut, ettei tätä "hupia" harrasta kovinkaan moni enemmän kouluttautunut, mutta ehkäpä olen ollut väärässä. :D
Oikeesti? Ootko siis täällä tekemässä jtn etnografista tirkistelyprojektia? :xmas:
 
"Jenis"
Eikös se virallinen määritelmä ole, että yliopistollisen tutkinnon suorittanut henkilö on korkeakoulutettu? Vai lasketaanko siihen AMK nykyään mukaan? Enivei, mä olen maisteri ja mulla on tää nikki myös mustana.
 
huooh
[QUOTE="Jenis";29809572]Eikös se virallinen määritelmä ole, että yliopistollisen tutkinnon suorittanut henkilö on korkeakoulutettu? Vai lasketaanko siihen AMK nykyään mukaan? Enivei, mä olen maisteri ja mulla on tää nikki myös mustana.[/QUOTE]

Amk on virallisesti korkeakoulu. Ollut sitä aina. Se määritelmä "korkeasti kouluttautunut" on sitten ihan mielipideasia, jonkun mielestä vain tohtori sitä on, toisen mielestä amk ja siitä ylemmäs.
 

Yhteistyössä