Mies yrittää polttaa asuntomme, mitä nyt?

  • Viestiketjun aloittaja kauhistunut
  • Ensimmäinen viesti
ap.
[QUOTE="Hömelö";29808495]Siis YRITTÄÄ, eli tekee sen tahallaan? Jos se on vahinko, niin ostakaa uus liesi, elikkäs semmonen mikä menee automaattisesti pois päältä.[/QUOTE]

Kiitos. Nyt tää äijä sanoi, että meidän liesi on tuollainen. Eli se pelottelee mua taas tahallaan.
 
"hmmm"
Asunnon polttamisen yrittäminen ja vahingossa päälle jäävä levy, ovat kaksi täysin eri asiaa.

Hankkikaa liesi jossa on ajastin joka ottaa levyn pois päältä automaattisesti. Meilläkin on sellainen, vaikka mitään erikoista unohtamisongelmaa ei olekkaan.
 
"Joku"
Hommaa liesi, joka menee tietyn ajan kuluttua automaattisesti pois päältä! Lisäksi kaikki syttyvä pois lieden läheltä. Kerro ainakin miehelle, että aiot sellaisen lieden hankkia ja seuraa ilmeitä...
 
ap.
Siis tuo mies tuossa kertoi minulle, että meillä on sellainen syttymätön liesi. Hän kertoi, kun luin täältä yhden ehdotuksen ääneen hänelle. Eli ongelma on se, että hän on yrittänyt jostakin alitajuisesta syystä pelotella mua jättämällä lieden päälle ja naureskelemalla mulle, kun olen ottanut asian puheeksi.
 

Yhteistyössä