Mistä te kaivatte noita nk hyviä miehiä?

Hyviä miehiä on maailma täys, väittäisin, että suurinosa miehistä.

Meillä joillain vaan on huono tuuri tai ehkä realistisesti sanottuna surkea maku, eikä sitäkään voi itse päättää, että synkkaako jonkun kanssa vai ei.
Hollilla voi olla joku ns. hyvä mies, mutta kemiat ei vain natsaa, niin ne ei silloin natsaa.
Pitää vaan pysytellä erossa sellaisista ns. huonoista miehistä ainakin vakavin aikein, vaikka sellaisen kanssa natsaisikin henkisellä tasolla.
 
,,,
Ei minun tarvitse aloitteita enää tehdä, parempi puolisko on löytynyt jo peruskoulussa. Sensijaan tunnen valtavan joukon kilttejä, fiksuja, komeitakin miehiä, joilla on kaikki asiat muuten hyvällä tolalla, mutta ovat vailla elämänkumppania.

Ilmeisesti ovat ns. "liian kilttejä miehiä", kun eivät kaikista yrityksistä huolimatta löydä itselleen puolisoa.

Se on helvetin surullista seurata vierestä.
Kyllä, on niitä, nimittäin tunnen yhden. Olin häneen ihastunut noin neljän vuoden ajan ja toivoin että voitais olla enemmän kuin ystäviä, mutta tulihan se lopulta selväksi, että oli mies vaikka vuosikausia sinkkuna niin vaatimukset naisen suhteen on ja pysyy. Nimittäin vaikka mies itse ei olisi varsinaisesti mikään komistus, naisen on oltava upeakroppainen, kuvankaunis, isotissinen... huoh. Luojan kiitos en koskaan paljastanut tunteitani sille.
 
iu
Mä löysin ton omani ihan vahingossa baarista. Jännittävää renttua ehkä etsiskelin tuossa vaiheessa, mutta tommonen kunnollinen ja tunnollinen sitten tarttui lahkeeseen. Hyvä niin, ei oo ollut tylsää. :)
 
mietin
Omani on nettilöytö. Tuttu ja turvallinen, en kaipaa elämääni jännitystä. Ainakaan siinä muodossa, että saisin pelätä milloin ja mistä mies tulee kotiin, mistä pillastuu ja hakkaa tai kuka nainen soittaa ja kertoo olevansa miehen lapsen äiti. Vai mitä tarkoitatte tylsällä, millaista positiivista vaihtelua, jännitystä, renttu naiselle tuottaa? Tietenki se ehkä riippuu naisesta mitä toivoo, mä olen itse ehkä maailmankaikkeuden tylsin kotihiiri, joten en suuria jännitysmomentteja puolisolta odota (tai kaipaa) :D
 
Kirjastosta, marjametsästä, lenkkipolulta, taidenäyttelystä, leikkipuistosta.. tosin, nämä miehet eivät sitten naisille tunnu kelpaavan, ei sitten millään.

Kyllä se renttuihin naisten vietti vie.
Miten tää vois toimia? Mää oon nähny marjamettällä vaan epäluuloisesti kyräileviä kylän eukkoja/ukkoja, keski-ikä 75v. Eikä ne näyttäny yhtään pariutumishaluisiltakaan.


Itse valitsin metodikseni ystäväpiiriin pariutumisen. Kovasti kiltti on, eikä oo viinaan menevä. Vielä jos se muuttuis öisin ihmissudeksi niin olis aikas täydellinen :D
 
Joku vikahan tuossa miehessä on, koska se minun kanssani elää.


:xmas:


Ei vaan monin tavoin hyvä mies, ei virheetön kuitenkaan.

Hyvinä päivinä, siis silloin kun hänellä on hyvä päivä ja minäkin olen lähes siedettävä,

näen paljon hyvää ja vähän vikoja, joskus painopiste menee toisin.
 
Ekan löysin nojailemasta sillankaiteeseen mun lenkkipolun varrella (ei ollu ees hyppäämässä).
Nykyisen mun kaveri raahas mun hibbaloihin.
 
Miten tää vois toimia? Mää oon nähny marjamettällä vaan epäluuloisesti kyräileviä kylän eukkoja/ukkoja, keski-ikä 75v. Eikä ne näyttäny yhtään pariutumishaluisiltakaan.
Mulla on säännöllisen epäsäännöllinen marjametsäkaveri, joka on 23-vuotias sinkkunainen. En tiedä hänen pariutumishalukkuudestaan, mutta... onkos hänen huono puolensa, että hän kuljettaa siellä metsässä mukanaan tämmöistä vanhaa haahkaa? :| Pitäisikö mun siis ymmärtää eksyä vai peräti jäädä kokonaan kotiin?
 

Yhteistyössä