Tilinylitys, käynkö tallettamassa konttorissa rahaa tilille?

  • Viestiketjun aloittaja "Apua"
  • Ensimmäinen viesti
"Apua"
Eli minulla on siis mennyt tili euron miinukselle ja muuten sinne olisi mahdollista saada rahaa vasta viikon päästä, niin kannattaisiko minun käydä konttorissa tallettamassa käteistä tilille? Katsovatko pahasti kun tili on miinuksella? Vai onko Nordea sulkenut tilini, kun verkkopankkiin kirjautuessa tulee ilmoitus, Käyttäjätunnus ja turvatunnus eivät täsmää?
 
"asiakas"
Ensinnäkin, olet laittanut turvatunnukset väärässä järjestyksessä, niin käy toisinaan, vaikka kuinka muka itse tietäisi, ettei ole mokannut järjestyksessä. Nordean verkkopankki antaa kokeilla muutaman kerran, parilla ekalla se kertoo, mikä sen vuorossa olevan turvatunnuksen järjestysnumero on, mutta jos et sitä huomaa tai usko ja edelleen kokeilet jo käytetyllä tai muulla, kuin sillä oikeasti vuorossa olevalla, verkkopankki menee sulkuun tietyksi aikaa, olikohan se vuorokaudeksi. Sitten se aukeaa uudelleen. Muistaakseni sen saa aikaisemmin auki soittamalla pankin palveluun, jos on kiire käyttää pankkia, kuten usein on, kun kerran sinne on yrittämässä.

Tuo euron tilinylitys nyt ei tiliä sulje, etkö voi joltain toiselta tililtä siirtää sinne vähän rahaa?
 
Wieruus
Itse pyytäisin puolisoani siirtämään tuon euron. Op rupeaa huomatessaan ottamaan 10e ylitysmaksua.
Mutta jos et voi pyytää ketään siirtämään rahaa tilillesi, käy pankissa itse siirtämässä.
 
Nap
Itse pyytäisin puolisoani siirtämään tuon euron. Op rupeaa huomatessaan ottamaan 10e ylitysmaksua.
Mutta jos et voi pyytää ketään siirtämään rahaa tilillesi, käy pankissa itse siirtämässä.
Miulla tuli tuossa viime kuussa OP:sta kirje, missä kerrottiin tilinylityksestä, se oli ihan muutaman euron. Olin siis unohtanut kokonaan, että miulla on enään tiliä ko. pankissa,ja vuoden vaihteen jälkeen siellä oli alkanut palvelumaksut rullaamaan, kun tuli sen verran ikää lisää, ettei enään ole ilmaista.

Ylitys oli muistaakseni jonkun 7e 3kk ajalta ja sitten siihen 5e huomautusmaksu. Sillon kun tuo tuli, niin ei ollut sen vertaa tilillä rahaa että olisin sen voinut hoitaa, vaan soittelin sitten pankkiin, kuten kirjeessä neuvottiin, ja sain siirrettyä maksupäivää siihen, että sain sen maksettua.
Viime viikolla sitten kävin pankissa tuon tilin kokonaan lopetettumassa.
 

Yhteistyössä