Tämähän oli jo tiedossa: Palstamammat pilaavat lapsensa!!!

Ken guru
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
hylkäsikö äitisi sut pienenä kun vihaat naisia niin paljon? :D

Voimahali sinulle palstapappa ;)
Ei ku ap on elämäänsä kyllästyny peräkammarin poika joka ei oo viä tajunnu, että tämä naisvihaaja-vitsinsä on aikansa eläny.

Ei, meillä ei oo iPadia eikä ollu silloon edes tietoa tuollaasesta ku likka oli taapero. Eikä lapseni oo lihava vaan normaali liikkuva lapsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mitä tässä olen seurannut niin suurin osa palstalaisiata ei osaa tehdä ruokaa :)
Mä aina ihmettelen näitä "suurin osa palstalaisista"-kommentteja. Siis miten säkää voit tuollaasta päätellä yhtää mistää? Ku voihan olla, että suurin osa palstalaasista ei edes vastaa ruoka-aiheisiin ketjuuhin... :whistle: :D
 
huono äiti olet!
Meillä 1,5v osaa käyttää Ipadia :xmas:. Mutta pyritään siihen että saa sen "käsiinsä" mahdollisimman harvoin.

Ja todellakin osaa leikkiä palikoilla, dubloilla, nukeilla, piirtää yms..
Nykyään on muotia hei huutaa, että jos se taapero osaa käyttää ipädiä niin se EI OSAA LEIKKIÄ, LAPSUUS OHI, EI SE TARVIIIIIII SITÄÄÄÄ!!!! Mutta sillon tällön tv on ok. :LOL:
 
miten nyt vaan
Minusta tämä äkäinen majuri on useimmiten oikeassa. Hauska ja mukava huomioija. Ja "palstamammat" ärsyyntyy, nämä ylivertaisten kakaroiden kaitsijat. Kaupan lasagnea syöttävät, einesruokien suurkuluttajat ja sohvan nurkkaan lapsensa Padien kanssa ajaneet hermokimput.
 
ylermi
Mä aina ihmettelen näitä "suurin osa palstalaisista"-kommentteja. Siis miten säkää voit tuollaasta päätellä yhtää mistää? Ku voihan olla, että suurin osa palstalaasista ei edes vastaa ruoka-aiheisiin ketjuuhin... :whistle: :D
No onhan täällä todellisia ääliöitä. Kysytään esimerkiksi koska keitetty muna on kypsä. Lasketaanko suola mausteeksi? Tehdäänkö naudanliha lehmästä? Onko kaurassa hiilareita?
 
"Scarlett harmaana"
No onhan täällä todellisia ääliöitä. Kysytään esimerkiksi koska keitetty muna on kypsä. Lasketaanko suola mausteeksi? Tehdäänkö naudanliha lehmästä? Onko kaurassa hiilareita?
Niin, mutta miten siitä saa väännettyä asian niin, että suurin osa palstamammoista ei osaa tehdä ruokaa? Suurin osa mun tuntemista naisista osaa tehdä ruokaa joten mihin tuollaanen ajatus perustuu? Siihen, että on palstamamma? :D Onhan täällä paljo ketjuja joissa kerrotaan hyviä ruokavinkkejä ja siitähän vois päätellä, että suurin osa palstamammoista osaa kokata. Mutta ku ei, mielummin ettitään aina niitä negatiivisia asioota...

Eikä tarvitte tulla tähän väittämään mitää mun kokkaustaidoista koska mä osaan kyllä tehdä ruokaa. Kunhan vain ihmettelen näitä ajoittain esille tulevia kommentteja tyylillä "suurin osa palstamammoista..."
 

Yhteistyössä