Miten voi kestää viikkokusia silmälasien tulo instrusta

  • Viestiketjun aloittaja "Vieraana"
  • Ensimmäinen viesti
"tuulia"
Mulla kesti 2kk ja 2 vkoa. Tuona aikana kävin kolmesti laseja kysymässä. Ostettiin mieheni kanssa kumpikin lasit (oli siis tämä kahdet yhden hinnalla juttu) ja mies sai lasinsa viikossa, minulla sitten kestiki.. Syyt olivat milloin mitäkin, huonoja tekosyitä. Sain lopulta jonkin verran alennusta, aika vähän itseasiassa...
 
vieras55
Meillä piti tulla lasit 2 viikossa, no alettiin kyselemään lasien perään. Hupsista, olivat unohtaneet tilata koko lasit! Eipä tarvinnut tilaukseen niitä enää laittaa vaan mentiin toiseen liikkeeseen.
 
#4
Ne lasithan tehdään ties missä kaukomailla. Ei niitä linssejä siinä takahuoneessa hiota. Aikaa menee tilausrutiineihin, logistiikkaan jne. Siihen nähden tulee yllättävän nopeastikin.
 
Kokemuksia
Meillä kans kesti lapsen lasien valmistuminen paljon kauemmin kuin oli luvattu ja siinäkin taisi käydä niin, että tilaus ei ollutkaan mennyt eteenpäin.

Nyt tilataankin sekä lapselle että mulle lasit muualta.
 
minä,
[QUOTE="Vieraana";29816780]Lasien tilauksesta on kuukausi eikä mitään. Tekis mieli palauttaa koko lasit[/QUOTE] :)
Asiakkaan oikeudet silmälasien toimituksen viivästyessä
Yleensä silmälasien normaali toimitusaika on enintään neljä viikkoa. Toimitusaika tulee ilmoittaa asiakkaalle aina kauppaa tehdessä ja se voi poiketa molempiin suuntiin normaalista neljän viikon ajasta. Normaalien lasien lisäksi on olemassa esimerkiksi erikoistuotteita, joiden valmistus voi kestää pidempäänkin.
 

Yhteistyössä