Mamulapset lyövät, potkivat ja purevat muita lapsia päiväkodissa.

  • Viestiketjun aloittaja monikulttuuria...
  • Ensimmäinen viesti
"vieras."
Pätkän neekeripojalla on vielä toivoa, koska hän tietää tekevänsä väärin, mutta aika pikaseen hänet pitäisi saada oikealle kasvu-uralle, tai muuten hänestä tulee erittäin väkivaltainen aikuinen.
 
"Hömelö"
En kyllä tiedä onko sillä mamu-asialla mitään tekemistä asian kanssa mutta mun lapsen päiväkodissa on kyllä yks mamu-mukula joka on kyllä melkosen ilkikurinen. Onneks se on sen verran pieni ettei siitä ainakaan omalle muksulle oo suurempaa haittaa, mutta on kyllä aika rasittava tapaus. Ihan selvästi semmosta tahallista pikkukiusaa pitää tehdä minkä ennättää, repiä muilta leluja, sotkee toisten töitä, rikkoo jotain, heittää hiekkaa toisten päälle tms. Ja aina nauraa päälle kun kielletään. Itse olen nähny tätä hölmöilyä. Alkuun harkitsin että puhunko asiasta päiväkodissa, mutta oman lapsen mukaan siitä ei hänelle ole juurikaan haittaa kun jää kyllä nuoremmuuttaan alakynteen jos vaikka lelusta tulee riitaa.
 
oikeesti
Huh ja oma lapsi pitäisi ivelä uskaltaa laittaa päiväkotiin jos meno tuollaista suomalaislastenkin keskuudesssa. Jotenkin en kyllä usko kun ei edes erityiskouluissa ole tuollaista menoa täällä.
 
mustelmia ym.
On se täysin todettavissa oleva asia, että temperamenttii on yleisesti ottaen hurjempi mamuilla. Keskimäärin siis aiheuttavat paaaaaaaaaaljon enemmän tilanteita :( Eikä se repiminen ja hakkaaminen ja potkiminen rajoitu mitenkään lapsiin. Nimim. nivel hajalla, mustelmilla ja haavoilla.
 
Virastaa
Ensin aattelin, että tämä on sitä, kun lapset eivät osaa kieltä ja eivät tule ymmärretyksi, joten siksi usein enemmän tönimistä ym. Näin oli lapsieni päiväkodissa, missä paljon ulkomaalaisia. Tämä siis ulkomailla, missä minun lapseni ovat mamuja, riippuen kuinka asiaa katsoo..

Aika hurjalta näyttää ja vielä tietää tekevänsä väärin, mutta silmän välttäessä...
 
vieraamme
[QUOTE="vierasvieras";29817183]Samanlaista käytöstä ilmenee kaikkein hurjimmilla suomalaisilapsillakin.[/QUOTE]

Ja niin kauan kuin suomalaislapset ovat väkivaltaisia, ei ole oikeutta arvostella myöskään mamulapsia.
 
Ei ss..
[QUOTE="v ieras";29817402]Mamut raiskaa, tappaa, ryöstää ja hakkaa, niin aina löytyy tampioita jotka puolustavat näitä ääliöitä.[/QUOTE]

Ei ole tullut vastausta kysymykseen: onko ap:lla lapsia?
 
"vieraana"
[QUOTE="v ieras";29817402]Mamut raiskaa, tappaa, ryöstää ja hakkaa, niin aina löytyy tampioita jotka puolustavat näitä ääliöitä.[/QUOTE]

Niin tekee myös suomalaiset :) itse tunnut kovasti siitä huolimatta suomalaisia puolustavan.
 
Ei ss..
Tuo lapsi tarvitsisi kipeästi apua, ihan kamalaa käytöstä!

Mutta mitä tehdä jo aikuisille riehujille, jotka voisivat itse hakea apua itselleen, mutta eivät hae:

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/uhkailua-ja-riehumista---nain-vanhemmat-kiusaavat-opettajia/3182248

Häiriintyneitä valitettavasti löytyy kaikista roduista ja ikäluokista.
 

Yhteistyössä