Käyttekö te muut 40v+ usein bilettämässä?

  • Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
Harmaa äiti
En tykkää yhtään, jos bilettämisellä tarkoitat baareissa juoksemista. En oikein saa sellaisesta mitään. Jos lapset on hodossa, valitsisin ravintolassa syömisen ja leffaan menon ja sen jälkeen kotiin kullan kainaloon.
 
"näkijä"
En käy oikeastaan koskaan. Käyn ravintoloissa syömässä ja joskus harvoin tapaan jonkun kaverin lasillisen merkeissä jossain baarissa, mutta en varsinaisesti osaa bilettää :) Työkavereiden kesken järjestetään kekkereitä, ne on yleensä jonkun meistä kotona ja lopuksi jotkut menevät baariin, minä en yleensä jaksa enää, vaan menen kotiin nukkumaan.
 
ammattivalittaja
[QUOTE="sohvi";29819068]Jos tarkoitat bilettamisella keikuttelua yökerhoissa, niin ei kiitos! Joskus nuorempana joo, mutta ei 4kymppisenä jaksa itseään veivata :)[/QUOTE]

Mä jaksan, tykkään ihan samoista jutuista kuin silloin parikymppisenäkin.
 
ammattivalittaja
[QUOTE="provo";29819134]4kymppinen nainen yökerhon lattialla keikuttamassa itseään sopii sinne yhtä kuin kiikarit hirvelle :)[/QUOTE]

Miksi pitäisi lopettaa kun tykkään käydä baareissa?
 
"niin"
En käy, mutta mua ei haittaa ollenkaan jos joku käy :) Olen bilettänyt kovasti ympäri maailmaa parikymppisenä ja se on nyt vähän niinkuin nähty. Nelikymppisenä olen kiinnostunut teatterista, leffoista, luonnosta, lasten kanssa touhuamisesta, matkustelusta.... mieluummin käyn saunassa, käperryn takkatulen ääreen puolison kainaloon ja katsotaan hyvä leffa :) Nyt tosin villiinnyttiin saadaan vielä vauva :D
 
ammattivalittaja
[QUOTE="niin";29819328]En käy, mutta mua ei haittaa ollenkaan jos joku käy :) Olen bilettänyt kovasti ympäri maailmaa parikymppisenä ja se on nyt vähän niinkuin nähty. Nelikymppisenä olen kiinnostunut teatterista, leffoista, luonnosta, lasten kanssa touhuamisesta, matkustelusta.... mieluummin käyn saunassa, käperryn takkatulen ääreen puolison kainaloon ja katsotaan hyvä leffa :) Nyt tosin villiinnyttiin saadaan vielä vauva :D[/QUOTE]

Joo no teen mä noitakin asioita mistä keeroit mutta minusta elämä on tylsää jos ei pidä hauskaa ja kovasti sitä hauskaa tuli pidettyä parikymppisenäkin mutta luultavasti jatkan ihan vanhainkotiin asti tämän tyylistä elämää kuin nytkin.
 
En tykkää käydä ravintoloissa vaan viihdymme molemmat miehen kanssa kotona. Meillä käy usein kavereita istumassa iltaa ja saunomme tai grillaamme ja otetaan juomaa jos mieli tekee.kuunnellaan musaa ja joskus lauletaan karaokea.huomenna tulee jälleen tuttava pariskunta ja grillailemme ja ehkä pelataan jotain ja syödään hyvin.
Nuorena kävin paljon bilettämässä nyt en vaan jotenkin enää ole innostunut
 
"näkijä"
Joo no teen mä noitakin asioita mistä keeroit mutta minusta elämä on tylsää jos ei pidä hauskaa ja kovasti sitä hauskaa tuli pidettyä parikymppisenäkin mutta luultavasti jatkan ihan vanhainkotiin asti tämän tyylistä elämää kuin nytkin.
Minä en oikein tuota "hauskan pitäminen" ajatusta sisäistä. Ei minulle tule automaattisesti hauskaa, kun menen baariin. Hauskaa on minusta vaikka syödä hyvin tehtyä ruokaa ravintolassa, maistaa jotain uutta viiniä. Juhliminenkaan ei ole mitään mitä mennään tekemään tuosta vaan, minulle pitää olla joku tietty asia, mitä juhlitaan. Vaikka synttärit, tai uusi työpaikka yms. Muuten vaan baariin meno on muuten vaan baariinmenoa ja siellä ehkä on hauskaa, ehkä ei.

Kukaanhan ketjussa ei ole sanonut, ettei sinun pitäisi tehdä niin kuin haluat tehdä, he (ja minäkin) ovat kertoneet, miten he tykkäävät tehdä.
 
ammattivalittaja
[QUOTE="näkijä";29819387]Minä en oikein tuota "hauskan pitäminen" ajatusta sisäistä. Ei minulle tule automaattisesti hauskaa, kun menen baariin. Hauskaa on minusta vaikka syödä hyvin tehtyä ruokaa ravintolassa, maistaa jotain uutta viiniä. Juhliminenkaan ei ole mitään mitä mennään tekemään tuosta vaan, minulle pitää olla joku tietty asia, mitä juhlitaan. Vaikka synttärit, tai uusi työpaikka yms. Muuten vaan baariin meno on muuten vaan baariinmenoa ja siellä ehkä on hauskaa, ehkä ei.

Kukaanhan ketjussa ei ole sanonut, ettei sinun pitäisi tehdä niin kuin haluat tehdä, he (ja minäkin) ovat kertoneet, miten he tykkäävät tehdä.[/QUOTE]

Mulla ei ikinä ole ollut baarissa tylsää,kotona on useinkin vaikka olisi perhe paikalla siis täällä kotona. onneksi on mies joka tajuaa että haluan mennä kun yhdessä emme pääse kun ei ole lapsella hoitajaa.
 
"näkijä"
Mulla ei ikinä ole ollut baarissa tylsää,kotona on useinkin vaikka olisi perhe paikalla siis täällä kotona. onneksi on mies joka tajuaa että haluan mennä kun yhdessä emme pääse kun ei ole lapsella hoitajaa.
Onneksi ollaan erilaisia, eikö vaan? :) Kukin tekee, kuten tahtoo. Tai ainakin sinnepäin. Tässä asiassa kai kuitenkin voi tehdä aikalailla oman mielen mukaan.
 
ammattivalittaja
[QUOTE="näkijä";29819428]Onneksi ollaan erilaisia, eikö vaan? :) Kukin tekee, kuten tahtoo. Tai ainakin sinnepäin. Tässä asiassa kai kuitenkin voi tehdä aikalailla oman mielen mukaan.[/QUOTE]

Joo onneksi voi tehdä kuten haluaa. mä tylsistyisin kuoliaaksi jos mulla olisi vaan perhe-elämää.
 
ammattivalittaja
[QUOTE="näkijä";29819458]Minä en tiedä kyllästyisinkö, kun minulla on vaikka mitä, harrastukset, vastuullinen työ, matkustaminen, ystäviä. Baarit eivät kiinnosta, hyvä että niitä on niille, jotka niistä tykkäävät.[/QUOTE]

Joo no olenhan mäkin harrastellut ja matkustellut ja tehnyt kaikenlaista mutta kyllä mä silti nautin kun saan pitää hauskaa.
 

Yhteistyössä