Onko tuo Susanna Penttilä muka menestynyt ihminen?

  • Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti
"vvieras"
Kyllä mä periaatteessa menestyksenä pidän, että on kyennyt pitää putiikkiaan pystyssä jo 25v. Aika harvinaista.
Ei sillä putiikilla kovin hyvin kyllä mene, ei tuota kauheena rahaa, eikä voittoa:
http://yritys.taloussanomat.fi/y/boutique-ferer-oy/helsinki/1775311-3/

Suskillakaan ei ollut taas verotettavia tuloja kuin jotain 10 000e. Miettii kyllä, että millä rahoilla vuokrakin maksetaan ja eläminen.
 
Millainen ihminen on sitten perus-kaksplussamammaan verrattuna menestynyt?
Ihan naurettavaa että täällä joku elämäänsä pettynyt alkaa rutisemaan jos toinen luokitellaan menestyneeksi, miten se on aloittajalta pois?
Minun mielestäni Susannalla pyyhkii vähintään kohtalaisen hyvin, toki en hänen elämästään paljon tiedä, mutta luokittelisin hänet kyllä elämässään jokseenkin menestyneeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
täh
[QUOTE="vvieras";29819111]Kyllä mä periaatteessa menestyksenä pidän, että on kyennyt pitää putiikkiaan pystyssä jo 25v. Aika harvinaista.
Ei sillä putiikilla kovin hyvin kyllä mene, ei tuota kauheena rahaa, eikä voittoa:
Boutique Ferer Oy | Yrityshaku | Taloussanomat

Suskillakaan ei ollut taas verotettavia tuloja kuin jotain 10 000e. Miettii kyllä, että millä rahoilla vuokrakin maksetaan ja eläminen.[/QUOTE]

Joo milläköhän maksaa vuokran ja elämisen?
 
Toisinajattelija
Mun mielestä Suski vaikuttaa Tavallista elämää-sarjan perusteella oikein hauskan ja mukavan tuntuiselta ihmiseltä, enkä nää hänessä mitään negatiivista. Itse yrittäjänä tiedän että ei ole herkkua, varsinkin vaatebisnes suomessa todella nihkeää kun netti vallannut markkinat.
Tärkeintä on, että tekee sitä mitä rakastaa ja mihin tuntee intohimoa.
 
"nita"
Susanna Penttilä ei ehkä ole rikas mutta hänellä on varaa pukeutua hyvin, käydä ulkona ja matkustella sekä harrastaa ratsastusta joka on kallis harrastus. Käy kuntosalilla ja hankki personal trainerin kannustamaan treenauksessa. Pyörittänyt liikettään pitkään, tekee myös mallintöitä. Menestynyt paremmin kuin moni häntä mollaava. Arvostan Susanna Penttilän rehellisyyttä, ei yritä esittää varakkaampaa ja kertoi liikkeensä tilasta totuudenmukaisesti. Miksi on muuten aina pakko asua omistusasunnossa? Vuokrakämpästä voi lähteä helposti, vaihtaa kaupunginosaa, kaupunkia tai vaikkapa maata jos alkaa kyllästyttää.
 
"noh"
No pitipäs googlettaa kuka on susanna penttilä.

En tiedä menestyksestä, mutta aika nätti on nelikymppiseksi.

Lisäksi liike vaikutti kaikelta muulta kuin massaputiikilta- siis ei sisustuskrääsää vaan vähän erikoisempaa vaatetta ja silti kaunista ja klassista vaatetta, usein erikoinen on rumaa mutta hänen liikkeessään nättiä.

Minusta näyttää että naisella on hyvä maku ja on empaattinen ja kiva, eläinten oikeudet hänelle tärkeitä.

Raha-asioita en jaksa kaivaa, mutta tyyppi näytti lyhyen tutkimisen jälkeen mukiinmenevältä ihmiseltä ulkoisesti ja sisäisesti.
 
"noh"
Ja vastaus kymysykseen, mielestäni ihminen on menestynyt jos on pitänyt oman tyylistä liikettä pitkään ja tekee sitä mistä pitää ja mihin uskoo ja lisäksi on onnistunut rikkomaan rajoja (no tuo playboyjuttu) ja lisäksi on säilyttänyt hyvyytensä, ei kiusaa ketään ja puolustaa sorrettuja (eläimet). Riippumatta siitä onko miljonääri.
 
vierain
Kai se on. Tosiaan nelikymppiseksi hyvännäköinen, ja kyllähän tuolla tuntuu rahaa olevan kun melkolailla luksuselämää viettää. Ja mikäs siinä, viettäisin minäkin jos olisi rahaa tarpeeksi paljon :D
 

Yhteistyössä