Miäs palstalaiset tänään :)?

Mulla muutoksia taas :D, mies soitti että pitäisi päästä shoppeilemaan. Lapsille pientä sisustusta/ säilytystä varten, Bretille pöytä ja tuolit, maalia, pyyhet ja yläkertaan divaani. No joo sitten pitäisi mennä tai se ostaa jotain sellaista mistä en tykkää
 
[QUOTE="Maj";29819894]Olitteko siellä Naantalin kalaravintolassa, josta vinkkasin?[/QUOTE]

Onko se Naantalissa? Miksi mä luin että Turussa se on. Mutta, ihan eri paikassa olimme silloin :). Missä siis Naantalissa se voi olla. Asun ihan Naantalin lähellä niin olisi kiva vaikka kun on töistä taukkoa käydä
 
selleri
Heräsin, käytin koiran ja join aamukahvit, pesin kylppärin ja järjestelin huushollia muutenkin sekä lakkasin kynnet (yritän kasvattaa niitä). Nyt roikuin netissä, kohta menen tiskaamaan. Päivällinen on kahdelta (kanaa ja vihanneksia :p ). Sitten taas koira ulos, ja ja.. Ehkä voisi leipoa jotain? Illalla vielä kolmas lenkki koiran kanssa.

Normi tylsä arkipäivä, ei valittamista. Paitsi tämä tylsyys. :)
 
Selkä särkee niin paljon että ihan itkettää, kaiken lisäksi nukuin tosi huonosti joten oon ihan väsy. Pitäis lähteä kauppaan ku mun tekee mieli jotain hyvää mutta kun en keksi mitä hyvää mun tekis mieli :snotty:
 
Selkä särkee niin paljon että ihan itkettää, kaiken lisäksi nukuin tosi huonosti joten oon ihan väsy. Pitäis lähteä kauppaan ku mun tekee mieli jotain hyvää mutta kun en keksi mitä hyvää mun tekis mieli :snotty:
Onko särky raskauden takia? :/ Harmi kun ei saa jotakin eko/ravintolisiä käyttää sen aikana, kun yks jauhe on todella tehokas kipuihin. Tiedän tunnen kun halua jotain raskauden aikana mutta ei tiedä mitä, ennen kun oikeasti kauppaan pääse :D
 
Onko särky raskauden takia? :/ Harmi kun ei saa jotakin eko/ravintolisiä käyttää sen aikana, kun yks jauhe on todella tehokas kipuihin. Tiedän tunnen kun halua jotain raskauden aikana mutta ei tiedä mitä, ennen kun oikeasti kauppaan pääse :D
Juu :(
No mä taas en keksi edes siellä kaupassa että mitä hyvää haluaisin ni en sitten jaksa mennä edes kauppaan vaan jään kotiin ja oon pahalla tuulella koko loppupäivän ku en hakenu kaupasta mitään hyvää... :LOL: :ashamed:
 

Yhteistyössä