Minkä ikäisenä löyit ensimmäisen harmaan hiuksen?

  • Viestiketjun aloittaja "tipitii"
  • Ensimmäinen viesti
"tipitii"
Itse olen 32v ja mulla on ainakin 7 harmaata jo, eka tuli noin puolisenvuotta sitten ja loput ihan lyhkäsiä vielä. Apua, nyt jo!!! :(

Hiukset tällä hetkellä täysin oman väriset, ei värjätyt. Pitäis kyl värjätä, sais harmaat piiloon.
 
sukuvika
Se ihka ensimmäinen oli joskus 22-23- vuotiaana, ei tietenkään heti ollut sen enempää. Nyt yli nelikymppisenä niitä löytyykin sitten jo pikkasen enemmän. Vielä oon jaksanut värjätä hiuksia, etten edes tiedä, miltä karu totuus näyttää ;) :)
 
vier as
Täytin juuri 42 eikä ole löytynyt vielä yhtään harmaata hiusta. Ei ole löytänyt kampaajakaan. Onneksi on maantienväriset hiukset luonnostaan, eivät ilmeisesti harmaannu kovin aikaisin. Äidilläni on nyt 59-vuotiaana ohimoilla hieman harmaata.
 
virvatuli
Se on muuten hassua, miten eri tavalla ihmiset suhtautuvatkin ensimmäisiin harmaisiinsa. Minulle se oli ihan arkipäiväinen juttu. Nappasin vain ne pari hassua pois sen kummempia ajattelematta ja jatkoin elämääni. Siskoni on minua muutaman vuoden vanhempi, ja vasta äskettäin hän bongasi ensimmäisen harmaan hiuksensa. Ja siskolle se oli hirmuinen kriisi, melkeinpä maailmanloppu. :D
 
No mitä sitten vaikka tulee harmaata? Pistä väriä jos häirittee!

En muista millon tuli eka harmaa. Muutamia vuosia sitten kuitenkin.

Mies on ihana, se joskus iltaisin yrittää etsiä mun päästä harmaita ja sanoo että niitä ei saa sitten värjätä.:heart:
Itsekin olen alkanut pitää niitä oudosti arvossa.:D

Harmaat hiukset on ihan cool juttu.:)
 
Harmaapää
16-vuotiaana aloin harmaantua. Nyt olen yli kolmekymppinen ja jo lähes täysin harmaa, muutamia omia alkuperäisen värisiä hiuksia (ruskeita) löytyy, mutta ohimoilta hiukset ovat valkoiset. Lopetin myös hiusten värjäämisen ja annan harmaiden tulla. En ymmärrä tuota harmaista hiuksista stressaamista. Mielestäni hopeanharmaat hiukseni ovat hienot. Monet kyllä luulevat, että olen värjännyt harmaiksi. :D Tämä kulkee geeneissä, eikä johdu vitamiinien puutoksesta tai mistään muusta.
 
No mitä sitten vaikka tulee harmaata? Pistä väriä jos häirittee!

En muista millon tuli eka harmaa. Muutamia vuosia sitten kuitenkin.

Mies on ihana, se joskus iltaisin yrittää etsiä mun päästä harmaita ja sanoo että niitä ei saa sitten värjätä.:heart:
Itsekin olen alkanut pitää niitä oudosti arvossa.:D

Harmaat hiukset on ihan cool juttu.:)
Mä olin 25 kun ensimmäiset harmaat ilmaantuivat ja lisää tulee koko ajan... Nykyisin värjään tukkaa koko ajan. Harmaat piiloon. En tykkää omista harmasitani. Jotenkin mun mielestä ne ei kuulu mun päähän. Eivät tunnu "omilta". Mutta miehen mielestä ne on ihania, söpöjä ja niin luonnollisia... Ei haluaisi, että värjään. Olen kyllä sanonut sille, ettei se tiedä mitä se haluaa, koska ei "paremmasta" tiedä... Haluisko se muka nukkua harmaantuneen mummon vieressä...?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaapää;29821293:
16-vuotiaana aloin harmaantua. Nyt olen yli kolmekymppinen ja jo lähes täysin harmaa, muutamia omia alkuperäisen värisiä hiuksia (ruskeita) löytyy, mutta ohimoilta hiukset ovat valkoiset. Lopetin myös hiusten värjäämisen ja annan harmaiden tulla. En ymmärrä tuota harmaista hiuksista stressaamista. Mielestäni hopeanharmaat hiukseni ovat hienot. Monet kyllä luulevat, että olen värjännyt harmaiksi. :D Tämä kulkee geeneissä, eikä johdu vitamiinien puutoksesta tai mistään muusta.
Harmaat hiukset ovat ihanat! Hitto mä vielä jonain päivänä vetäsen harmaaks, ehkä vivahteella sinistä tai lilaa...harkinnassa ollut jo pitkään!:)


Kahtokaa nyt näitäkin:

 
Mä olin 25 kun ensimmäiset harmaat ilmaantuivat ja lisää tulee koko ajan... Nykyisin värjään tukkaa koko ajan. Harmaat piiloon. En tykkää omista harmasitani. Jotenkin mun mielestä ne ei kuulu mun päähän. Eivät tunnu "omilta". Mutta miehen mielestä ne on ihania, söpöjä ja niin luonnollisia... Ei haluaisi, että värjään. Olen kyllä sanonut sille, ettei se tiedä mitä se haluaa, koska ei "paremmasta" tiedä... Haluisko se muka nukkua harmaantuneen mummon vieressä...?!
Laitoin parista mummelista kuvan tohon.:xmas:
 
Tulisikin tuollaiset "sexy-mummeli" harmaat... ;) Mutta ei, mulle näyttää tulevan ne meidän äidinpuoleisen suvun "navettamummon- harmaat"... Tasan ei käy onnen lahjat..
Harmaa ku harmaa!:D

Ja jos ei pidä niin helppohan ne on värjätä.

Ja hei, eikös harmaaseen saa jotakin sävyä hopeashampoolla tms? Voi olla että puhun ihan höpöjä, en oo hopeashampoota koskaan käyttänyt.
 

Yhteistyössä