G: mitä lääkkeitä te vedätte?

  • Viestiketjun aloittaja Mitäs ihmettä
  • Ensimmäinen viesti
Mä en syö mitään lääkkeitä, enkä mitään ravintolisiä.
Jos olen huonolla ruualla jostakin syystä ni sitten vedän ravintolisiä.
D-vitskut pitäis ottaa, lapsillekin syötän joka päivä, mutta harvemmin tulee otettua.

N. kerran vuodessa otan päänsärkylääkkeen, jos ei seksi tehoo.:D
Flunssaa sairastan kerran viiteen vuoteen ja silloin saatan ottaa lihassärkyyn/kuumeen alentamiseen tropin.

Tapaturman käydessä luonnollisesti kipuun syön jotakin troppia.
 
iu
Normioloissa en mitään - edes särkylääkkeitä en tarvii oikeestaan kuin flunssassa, kun ei mulla ole mitään ihmeempiä kipuja juuri koskaan. Vitamiineja yms. yritän muistaa ottaa edes joskus, mutta huonolla menestyksellä.
 
virvatuli
Syön useampaa eri lääkettä kolmeen perussairauteeni. Jos joutuu syömään vaikkapa vahvojakin lääkkeitä, niin mitä sitten? Eipä luulisi sairauden hoidon ihmisestä yhtään huonompaa tekevän.
 
joopa joo
Verenpainelääke päivittäin, särkylääke tai migreenilääke tarvittaessa. Närästyslääke melkein päivittäin.

Ravintolisistä magnesium, kalaöljy, d-vitamiini ja monivitamiinipore päivittäin.
 
Semiseko
Lito, Aurorix ja Ketipinor mielialahäiriöön. Thyroxin kilpirauhasen vajaatoimintaan. Eipä noita oikein poiskaan voi jättää. Ehkä joskus pääsen masennuslääkkeistä eroon, tasaavasta lääkkeestä en varmaan koskaan.

Joskus kuurina allergialääkeitä. Satunnaisesti (muutaman kerran kk) Panadol tai Panacod. Bentsot jätän mielellään väliin, vaikka niitäkin löytyy, ihan satunnaisesti joudun ottamaan (muutaman kerran vuodessa).
 

Yhteistyössä