syötkö italianpadan perunoiden kanssa ja miksi?

  • Viestiketjun aloittaja kummastellen
  • Ensimmäinen viesti
En syö perunoiden kanssa,saatan lisätä vaikka paprikaa tai jotain muuta vihannesta sekaan.
Mut Kaipa sitä voi jokainen syödä minkä kanssa haluaa.
 
Patapaitaa
Siis tarkoitetaanko tässä sellaista puolivalmista ruokaa mihin lisätään liha ja vesi? Ja maun mukaan tietty muutakin mutta se pussukka sisältää kaikki mausteet ja pastat ja vihannekset kuivatussa muodossa jne?
 
lilili
Siinähän on jo se "peruna" eli pasta mukana. Erikoista ja turhan hiilihydraattipitoista täysipainoiseksi ateriaksi.

Olisko joku lama-ajan lapsuusmuisto monella? Minustakin makaroonivelli oli herkkuruokaa, mutta kirpaisihan se tajuta, että sitä on syöty meillä silloin kun oikeasti ei ollut varaa muuhun kuin makarooniin, maitoon ja margariiniin.
 
Patapaitaa
Siis nyt se paljastui miksi niitä Patapussukoita siellä kaupassa on! Joku siis edelleenkin syö niitä :/ Itse olen syönyt samaa pataa joskus seurusteluaikana kun vähän harjoittelin ruuanlaittoa, eikä enää haluttu joka päivä käydä ulkona syömässä. Nykyään ei kyllä ehkä maistuisi?
Mutta joo ei syöty perunan kanssa, ihan sellaisenaan vaan.
 
"IHMEjaKUMMA"
Siis nyt se paljastui miksi niitä Patapussukoita siellä kaupassa on! Joku siis edelleenkin syö niitä :/ Itse olen syönyt samaa pataa joskus seurusteluaikana kun vähän harjoittelin ruuanlaittoa, eikä enää haluttu joka päivä käydä ulkona syömässä. Nykyään ei kyllä ehkä maistuisi?
Mutta joo ei syöty perunan kanssa, ihan sellaisenaan vaan.
Niin ajatella, joku ihmishylkiö saattaa joskus helpottaa elämäänsä einesruoalla ja puolivalmiilla :) aika kauheeta :/
Ja mieti, nykyäänkin on myös samanlaisia nuoria, kuin sinä aikanaan, jotka saattavat niitä vaikka ihan samasta syystä syödä. On tää maailma kummallinen!

Ja asiaan, jos meillä noita syödään, syödään ilman perunaa. Mä en noista tykkää, joku mauste niissä närästää aina. Joskus olen tehnyt ja lapsiin on uponnut hyvin.
 
Ei perunoita!
Blå Bandin pussien omilla ohjeilla tehtynä padoista ei riitä ruoaksi kahdelle aterialle, joten jatkan aina ohjetta tuplaamalla nestemäärän, lisäämällä lihaliemikuution, n. 1/2 pussia makaronia ja keiton loppuvaiheessa vielä pussillisen pakasteherneitä. Samoilla suhteilla ja aineksilla jatkan myös Napolinpataa, Hawaijinpataan tuplaan nesteen, lisään 2-3 dl riisiä, hernepussin ja purkillisen ananaspaloja.
 
miääh
Eipä oo peruna tullut edes mieleen. Mutta hyvä idea, saiskohan pussin riittämään noin koko porukalle. Meillä noita mies ja lapset joskus syö, mulle ei riitä. Tekisin italianpadan tapaista itse, mutta en osaa tehdä siitä tismalleen samanmakuista kuin siinä pussissa, ja se juuri on lasten isän herkkua. Mikä lie sitten sen maun antaa, vaikka omani hyvää onkin.
 
"Maj"
En ole ikinä syönyt kyseistä ruokaa, joten täytyi kurkata reseptiä netistä. Näytti jauhelihakastikkeelta, johon on lisätty mm. spagetin pätkiä. En nyt perunoita siihen enää lisäisi.
 
-75
Ei syödä perunan kanssa vaan ihan sellaisenaan. Ja siitä valmispussista valmistan sen. Tosin lisään joukkoon rakettispagettia ja herneitä tai he-ma-pa tai ananastakin joskus. Ohjeen mukaan valmistettuna vähän liian mausteista (tai joku mauste mikä ei oikein hyvä ole) niin lisäyksillä siitä saa parempaa.
 

Yhteistyössä