Raskauspahoinvointi, koska tiputukseen?

  • Viestiketjun aloittaja "Janda"
  • Ensimmäinen viesti
"Janda"
Olen rv 8 lähtien kärsinyt päivittäisestä pahoinvoinnista. Nyt menossa rv 18 ja viimeiset kaksi päivää olen oksentanut aamusta iltaan. Ei pysy mikään sisällä ja olo heikko, päätä särkee ja vatsa kramppaa oksentelusta. Kannattaisiko käydä päivystyksessä vai huolehdinko turhaan? Koko raskauden ajan syöminen/juominen ollut vähäistä pahoinvoinnista johtuen mutta tuntuu ettei olo nyt parane tai helpotu yhtään... Auttaako tiputus ja pääseekö siihen jos pyytää?
 
"miimi"
Kävin viikolta 10 viikolle 26 tiputuksessa kerran viikossa. Todella rajua pahoinvointia heti alusta asti. Mikään ei pysynyt sisällä, ei mikään. Ei edes vesi. 24/7 oksensin ja voin pahoin. raskauden ensimmäiset 5kk:tta meni maatessa. En pysynyt pystyssä, edes istumassa, ilman, että mies kannatteli. Voimat meni ihan täysin.
En uskalla enää raskautua...
 
"miimi"
[QUOTE="miimi";29821706]Kävin viikolta 10 viikolle 26 tiputuksessa kerran viikossa. Todella rajua pahoinvointia heti alusta asti. Mikään ei pysynyt sisällä, ei mikään. Ei edes vesi. 24/7 oksensin ja voin pahoin. raskauden ensimmäiset 5kk:tta meni maatessa. En pysynyt pystyssä, edes istumassa, ilman, että mies kannatteli. Voimat meni ihan täysin.
En uskalla enää raskautua...[/QUOTE]

Niin ja tosiaan päivystykeen menin suoraan aina. Eka kerran menin nvola tädin "lähettämänä". Hän soitti päivystykseen, että olen tulossa.
 

Yhteistyössä