Onko kukaan tilannut Klingel:istä mitään

  • Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
"harmaana"
[QUOTE="nomä";29822640]En ole tilannut koskaan mistään mitään.[/QUOTE]

Kivat sinulle :)
En minäkään mielelläni mitään tilailisi mutta kun on koko syksyn ja nyt kevään kenkiä etsinyt kiertelemällä meidän paikkankuntamme kenkäkaupat ja jokapaikassa joko ihan liian kalliita (reilusti yli 100€) tai sitten mummomaisia tai se perus juttu,
aivan liian sirolle jalalle tehty :(
 
"harmaana"
En tiedä, miten muilla mutta sen mitä olen tuolta tilannut niin pitkä on toimitusaika.
Kiitos tiedosta :)
EI sillä vaikka jo kerkeisi kesäkengät kaivaakin esiin ja sitten vasta minulle tulisi nuo kävelykengät jos ne vaan on hyvät niin toki pidän ne :)
Kyllä tässä malttaa vaikka kuukaudenkin odottaa kenkiä sillä olen pitkään etsinyt kunnollisia kenkiä.
Ei oikein tahdo löytyä mistään hiukan leveämmällä lestillä ja rintavalle jalalle olevaa mallia.
 
HippuTAR
Mä oon kerran tilannu kengät, kuukauden jälkeen irtos korko vaikka kengät ei ollu edes päivittäises käytös. Klingel ei korvannut asiaa mitenkään.
Tästä tosin jo aikaa muutama vuosi.
 
[QUOTE="harmaana";29822620]Hienoa :) ehkäpä minäkin sitten uskaltaudun :) Oliko hyvälaatuiset? Tosin se taitaa enemmänkin riippua materiaalista :)

Itse mietin näitä

Kengät KLiNGELin verkkokaupasta[/QUOTE]

On todella laadukkaat syys/kevät/talvinilkkurit. Pitää vettä, lämmittää, kauniit (heh joo tosi mummot :D ja mitäs sitten vaikka olisi - tuskin keneltäkään pois).
Olen siis tuo eräs vastaaja, kuka tilasi Klingelilta kerran kengät.

Sen sijaan eräätkin nuorekkaat Lacostet, hintaa miljoona, on ihan paskat.
 

Yhteistyössä