Mitä mieltä olette kuittailevasta ystävästä joka ei kestä samaa toisinpäin?

  • Viestiketjun aloittaja ystävyys katkolla
  • Ensimmäinen viesti
ystävyys katkolla
Minulla on eräs ystävä jolla on tapana aika suoraankin kuittailla/ vinoilla/piilovittuilla/ miten missäkin päin suomea sanotaankin.
Nyt en vaan enään jaksanut sitä kuittailua vaan sanoin samalla tavoin kuittailemalla takaisin, tämä ihminen suuttui minuun :(
Olen hänelle sanonut että mikä ihmeen tarve hänellä on minulle kuittailla, hän heittäytyy tyhmäksi ja esittää kuinka niin..
Oikeasti en vaan enää jaksanut tuota jatkuvaa kuittailua aiheesta kuin aiheesta
ja nyt hän itkee kuinka minä pilasin ystävyytemme.
 
ystävyys katkolla
[QUOTE="böö";29822607]Sinuna antaisin asian olla, jospa näin hänkin huomaisi.[/QUOTE]

Olenkin antanut asian olla ja en ole asian eteen tehnyt oikeasteen mitään, mutta en jaksaisi kuunnella yhteisiltä face ystäviltä tästä :D
 
gdfs
Ei semmonen ole mikään ystävä! Mä inhoa kuittailevia ihmisä ylipäätään, asiat pitää sanoa suoraan tai olla sanomatta/vittuilematta. Tuollaset vittuilijat on ilkeitä ja pahoja ihmisiä...
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
jep! tiedän tollaisen!
Mulla oli kans tuollainen ystävä. Vittuilua jos tuli riita, ja kuittailua iha riittämiin.
Sit jos mä sanoin jotain niin se oli maailmanloppu ja hyvin törkeetä käytöstä, mitä ei voi ihan heti unohtaa, ja mun piti aina viitata kintaalla "kun se on hänen luonne, noh, semmonen se vaan on.."
Vitut! Riitti se jatkuva polkeminen ja herneiten vetäminen.
Ja kyllä, mulla on parempi olla. :)
 

Yhteistyössä