Keitä palstalaisia ihailet?

Mä ihailen niitä jotka saa pidettyä itsensä ja elämänsä kurissa. Heitä ei välttämättä sen takia juuri eniten näy täällä palstalla. ;-)
Itse olen kuin mustekala, kiinnostun joka asiasta ja tungen niihin lonkeroni mutta ne jää puolitiehen. Ja puhun päivisin mitä sattuu tuolla kylillä, en saa aina itseäni kuriin. :ashamed:
Järjestelmällisyyttä siis kaipaan.

Ihailen...
-Marabouta. Jaksaa vetää pirteänä aamulenkin ennen töihin menoa.
-Piniä, on huolellinen äiti.
-Keittistä. Fiksut jutut (vaikka aina ei olla samaa mieltä mut silti), on varmasti hyvä työssään ja ah mäkin tekisin mielelläni jonkun Ameriikan reissun. :D
 
Viimeksi muokattu:
"fäni"
Ihailen ihmisiä jotka elämän todellisista ongelmista huolimatta jaksavat säilyttää positiivisen asenteen. Tämä ihailu kohdistuu myös itseeni. Tällä palstalla on luultavasti muutama ihailuni kohde.
 
En kyllä ihaile ketään. Tykkään kyllä monestakin, joistain enemmän kuin toisista.

Ei oikein viitsi nimetä ketään, kun nämä kehuketjut menee poikkeuksetta sellaisten haukkumiseksi, kun on ihmisiä joiden mielestä joistain ei saisi pitää kun heidän pirtaansa se ei käy.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Spencer Hastings
Ihailu on jotenkin mahtipontinen sana.. :D

Mutta esim. BootyPeppiä, en ole koskaan nähnyt että hän sanoisi toiselle pahasti tai lähtisi mukaan lapselliseen vittuiluun, jota hän jostain syystä saa palstalla lähes päivittäin.

Ihailen hänen ja muiden samankaltaisten pitkäpinnaisuutta ja ystävällisyyttä :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Peyote
No mua ihmetyttää miten joku jaksaa aina luoda uutta niinkun Bootypeppi. Ja että hän ei ikinä sano muille pahasti vaikka varmasti täällä usein sanotaan jotain loukkaavaa.
 
Ihailu on kyllä väärä sana ainakin mun kohdalla. Mutta on selvästi palstalaisia, joiden mielipiteet kiinnostavat enemmän kuin toisten - ehkä se on sitten jotain samanhenkisyyttä tai vastaavaa. En ole asiaa juurikaan miettinyt.

Tietty sitten henkilöt joiden näppikseltä ei lähde pahaa sanomaa kellekään ja jotka ovat kannustavia -- tiedä sitten miten aitoja ovat ainaisella positiivisuudellansa -- ei mulla vaan pinna riittäis. Hatunnosto heille, jotka eivät ole täällä vain purkamassa pahaa oloaan.
 
Ihailu on kyllä väärä sana ainakin mun kohdalla. Mutta on selvästi palstalaisia, joiden mielipiteet kiinnostavat enemmän kuin toisten - ehkä se on sitten jotain samanhenkisyyttä tai vastaavaa. En ole asiaa juurikaan miettinyt.

Tietty sitten henkilöt joiden näppikseltä ei lähde pahaa sanomaa kellekään ja jotka ovat kannustavia -- tiedä sitten miten aitoja ovat ainaisella positiivisuudellansa -- ei mulla vaan pinna riittäis. Hatunnosto heille, jotka eivät ole täällä vain purkamassa pahaa oloaan.
:flower: kiitos
 
Pessimisti
Ihailu on kyllä väärä sana ainakin mun kohdalla. Mutta on selvästi palstalaisia, joiden mielipiteet kiinnostavat enemmän kuin toisten - ehkä se on sitten jotain samanhenkisyyttä tai vastaavaa. En ole asiaa juurikaan miettinyt.

Tietty sitten henkilöt joiden näppikseltä ei lähde pahaa sanomaa kellekään ja jotka ovat kannustavia -- tiedä sitten miten aitoja ovat ainaisella positiivisuudellansa -- ei mulla vaan pinna riittäis. Hatunnosto heille, jotka eivät ole täällä vain purkamassa pahaa oloaan.
No joo. Mutta ehkä kuitenkin parempi täällä kuin jossain muualla.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
säpäle harmaana
Tulkoon vain kakkaa niskaan, mutta minä kyllä ihailen esimerkiksi Vaimo-Rakasta, Happygirliä, Astroa ja Dataa. Heillä kaikilla on jotain sellaista, mitä minulla ei ole.
 
En palstan perusteella voi sanoa tuntevani ketään niin hyvin että ihan ihailemaan alkaisin, mutta on täältä jotain nikkejä jäänyt mieleen hyvinä tyyppeinä. Ei tarvitse olla mikään ylitöpositiivinen ja maailmoja syleilevä, joka asiassa mun kanssa samaa mieltä oleva ollakseen hyvä tyyppi. Varmaan pidän eniten sellaisista, joiden luonteista tulee esiin monia eri piirteitä, ei ole vain se yksi ja sama "rooli". Välillä voi olla vakava ja puhua asiaa ja välillä olla aivan pöhkö ja hassutella, joskus taas voi olla vähän allapäin, kuten elävässä elämässä. Ylipäänsä tykkään sellaisista, jotka eivät suhtaudu palstailuun tai palstalaisiin kuoleman vakavasti.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Blue
En palstan perusteella voi sanoa tuntevani ketään niin hyvin että ihan ihailemaan alkaisin, mutta on täältä jotain nikkejä jäänyt mieleen hyvinä tyyppeinä. Ei tarvitse olla mikään ylitöpositiivinen ja maailmoja syleilevä, joka asiassa mun kanssa samaa mieltä oleva ollakseen hyvä tyyppi. Varmaan pidän eniten sellaisista, joiden luonteista tulee esiin monia eri piirteitä, ei ole vain se yksi ja sama "rooli". Välillä voi olla vakava ja puhua asiaa ja välillä olla aivan pöhkö ja hassutella, joskus taas voi olla vähän allapäin, kuten elävässä elämässä. Ylipäänsä tykkään sellaisista, jotka eivät suhtaudu palstailuun tai palstalaisiin kuoleman vakavasti.
Olipas hienosti sanottu. Tätä peesailen kyllä. :) Oikeat ihmiset on kivoja, roolihahmot ei.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni:)
popopom
Pin on kyllä antanut ittestään hirmu herttaisen mielikuvan. Jotenkin sellanen tosi symppis tyyppi ainakin sen perusteella mitä tiedän. Sellanen suloinen.

Peyotella on mun mielestä täällä ja blogissa aina aivan huippu kuvia. Kuvattavat kohteet, kuvien värimaailma ja kuvien tunnelma on vaan aina niin täydellisiä että ei voi muuta kuin ihailla. Niissä on jotenkin aina jotain jännää mikä iskee muhun täysillä. Tosi vaikea selityää!
 
Pin
Voi eiii kiitos, tulipa hyvä mieli. :)

On tosi monta keneltä ihailen joitain tiettyjä asioita etenkin. Keittiksen järkevyyttä, bootyn kädentaitoja, Peyoten kauneutta, Phoebsin vaatemakua ja vaikka Mandickenin kärsivällisyyttä. No tätä voisi jatkaa, helpompi olisi vastata ketä ei ihaile lainkaan missään. Ciervoa ihailen asiasta jota en voi tänne laittaa, mutta onkin enemmän sydänystävä kuin varsinainen "palstailija" minulle.

Olen ihailevaa sorttia, tänään taas ihastelin ihmisten puhetyyliä, piirteitä ja ilmeitä kaupungilla ja sain monen kiusaantumaan kun ajattelematta taisin vain tuijottaa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
No juu, huomasin että ihailla-sana on tosiaan aika voimakas ylipäätään kenestäkään sanottuna. Tai tuo otsikko olisi voinut kuulua siten että "Kenen palstalaisen hyvän ominaisuuden haluat itsellesi?" tms.

Itse ihailen muitakin, muista syistä, mutta kun mulla tää aikaansaamattomuus tuntuu olevan alituinen seuralainen, niin katson kaihoten sellaisia joilla on päinvastaisia ominaisuuksia kuin mulla, eli sitkeys ja järjestelmällisyys, paineen ja väsymyksen allakin.
Tykkään kyllä monista niistäkin jotka ei ole tehokkaita ja joilla ei ole hyvä itsekuri. Heihin taas sitten samastun. :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä