Hiustyylit miehelle

  • Viestiketjun aloittaja Pessimisti
  • Ensimmäinen viesti
Pessimisti
Ole mies. Kysy naisten mielipidettä hyvästä hiustyylistä. Ole homo.

Näin sitä oppii itsestään uusia puolia. Vähän jännittää mitenköhän vaimo ottaa uutisen.
 
Pessimisti
Ja toi kalju on muuten käytännöllinen, ei tarvii laittaa, kun käy salilla hikoilemassa. Tai siis että onhan se kivan näköinen oikeastikin.
Viime kesänä ajoin siiliksi ja onhan ihan lyhyt tukka kieltämättä tosi käytännöllinen. Herätyskello soi 7.55 ja silti ehtii 8 töihin kun ei tarvi kuin laittaa kengät jalkaan. Kyllä vaimo oli silti kiitollinen kun tukka kasvoi takaisin :D Ajan kaljuksi sitten vasta kun alkaa hiukset lähtemään.

Ehkä meen parturiin ja sanon, että tee mitä tykkäät ja luen Tom of Finlandia 20 minuuttia.
 
Linkkaan nyt joitain mun mielestä universaalisti kivoja miesten tukkatyylejä, jos vaikka ois jotain sunkin tyylistä.
Vaikea sinänsä mitään "täsmäiskua" laittaa, ku ei tiedä miltä sun naama näyttää ja minkä tyylinen sä itse olet tai mitään.



 
Vierasmiess
Mua rupee aina naurattaan ku mietin, millasia miehiä noilla palstan ahdasmielisillä homottelijoilla on. :D
--pressed like-button :)

Palstalaisten miehen pitää olla komea, mutta siihen ei saa panostaa vaan se pitää tulla luonnostaan :) Hienot vaatteetkin tulee miehelle ihosolukoista koska normi mies ei voi vaatekauppaan mennä "shoppailemaan" koska muuten on homo tai vähän mammoille "ei olis mun makuun".

Samalla logiikalla kai nainen joka juo oluen ja katsoo lätkän MM-ottelun sekä pitää suuseksistä on aika varmasti piilolesbo tai muuten "ihan äijä".
 
Oikeastaan toi toka kuvan tukkatyyli tai sen tapainen on nyt sellanen, et varmaan jokaiselle miehelle jossain muodossa sopii. :)

Tuota tyyliä näkee tosi monilla about 18-30-vuotiailla miehillä ja yleensä se jotenkin komistaa.
 
Pessimisti
Linkkaan nyt joitain mun mielestä universaalisti kivoja miesten tukkatyylejä, jos vaikka ois jotain sunkin tyylistä.
Vaikea sinänsä mitään "täsmäiskua" laittaa, ku ei tiedä miltä sun naama näyttää ja minkä tyylinen sä itse olet tai mitään.

Hitler youth - luukki on tehnyt näköjään comebackin. Vaimokin ehdotti koko lailla tollasta leikkausta. Toistaiseksi mun mielestä paras.
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo

Yhteistyössä