Voi että miten mua nauratti laudat rannalla!

  • Viestiketjun aloittaja "Veronica"
  • Ensimmäinen viesti
"Veronica"
Olemattomat tisut ja silti bikineissä rannalla. Kyllä hävetti niitten puolesta. Säälinkin, toisaalta halveksun. Eihän ne edes näytä Naisilta :D Kyllä mä olin niin ylpeänä runsaan rintavarustukseni kanssa parhaalla paikalla. :)
 
Mä näin vaan hiekkaa, nurmikkoa, vettä, iloisia ihmisiä yms. mutta en lautoja.
Olis saanut vielä tikkuja :D

Ja vaikka itselläni onkin a-kuppi, so what vaikka pidänkin bikinejä.
Enkä ajattele mitä muut ajattelee.

Kuitenkin olen muuten tyytyväinen kroppaan kun pituutta 178cm :)
 
hhbgnfsgnfsgnfs
[QUOTE="Veronica";30077744]Olemattomat tisut ja silti bikineissä rannalla. Kyllä hävetti niitten puolesta. Säälinkin, toisaalta halveksun. Eihän ne edes näytä Naisilta :D Kyllä mä olin niin ylpeänä runsaan rintavarustukseni kanssa parhaalla paikalla. :)[/QUOTE]

Isot rinnat on utateet ja lehmillä on sellaiset..
Normi kundille riittä että naisella on A-C kupit. Koolla ei ole väliä, paitsi isot on vaan taakka ja ne roikkuu rumasti.
Sama kun naiset haluis miehiä joilla olis isot kivekset ;D

T: mies
 
maa aam
Ihan vapaasti mua saa nauraa. Ei haittaa.

Minä keskityn rannalla ja elämässäni muutenkin nauttimaan hetkistä sen sijaan, että jaksaisin tuijotella muita ihmisiä ja ihmetellä heitä. Suosittelen lämpimästi, elämä on aika mukavaa :)
 
iu
Mikä ihme ihmisiä vaivaa? Ihanat kesäsäät lopultakin ja pääsee rannalle, niin siellä vaan katkerana tai ivallisena kanssaeläjiä kyylätään ja arvostellaan. :( Nauttikaa siitä omasta olosta ja antakaa muiden nauttia omastaan!
 
järkyttynyt
Voi taivas,minkä ikästen palsta Tää olikaan?kasvattaako näin ajattelevat ihmiset lapsia?ei ihme jos lastensuojeluilmoitukset lisääntyy jos ihmisten äo on tätä tasoa.
 
Sillä laudalla saattaa olla 100 000€ tilillä, vakituinen työpaikka jossain yksityisellä lääkäriklinikalla, kotona odottaa joku komistus ruusun terälehdillä vuoratulla sängyllä ja shampanjapullon kanssa, sen laudan lapset on jossain älyllisempien lasten huippukoulussa ja pelaavat tennistä ja golfia jo synnäriltä lähtien jne.

Se saattaa nauraa sulle. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Creepy Starling
"jeps"
En nyt halua mitenkään haukkua erityisemmin kenenkään ulkonäköä mutta tänään sama pisti silmään kun facessa tuttu esitteli bikinikuvia ja hän on pitkä, hoikka ja nätti mutta vähän hölmöltä näytti kun bikineiden täytteenä ei näyttänyt olevan mitään :D oon itse 167cm/59kg normaalisti (nyt raskaana) ja tissit C. Älkäähän ottako hernettä nekkuliin, en toki itsekään rannalla muiden varustuksia kyttäile :)
 

Yhteistyössä