Kokemuksia Wasalandiasta/PowerParksita pienten lasten kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja hhhmmm
  • Ensimmäinen viesti
hhhmmm
Tarkoitus olisi mennä joko Wasalandiaan tai PowerParkiin 4v ja 2 v kanssa. Lapset eivät ole mitään hurjapäitä, joten ajattelisin että Wasalandia riittäisi laitteiden puolesta hyvin mutta entäs siisteys, ruokailumahdollisuus ja sen sellaiset asiat? Entä hintataso, jonottamiset jne. Kumpi siis parempi vaihtoehto pienten lasten ensimmäiseksi huvipuistokokemukseksi? :)
 
molemmissa käynyt
Wasalandia on aika kämänen paikka, toki sielä on nyt viime kesänä jotain uusittu ja tullut vähän uusiakin laitteita. varmaan noin pienet siellä kyllä viihtyy. Mutta Powerpark on ihan eri luokkaa. tosi siisti, kiva kiipeilypaikka, paljon erilaisia ruokapaikkoja mistä valita jne. hinnaltaan kyllä kalliimpi.
 
hhhmmm
kiitos! tuo siisteys ja ruokajutut mua vähän wasalandian kans tosiaan mietityttää, pienten kanssa se puoli pitäs olla kunnossa. powerparkissa on varmaankin porukkaa aika paljon enemmän, onko siellä pienten lasten laitteissa yleensä pitkiäkin jonoja?
 
.-.
Kumpaakin kolunneena monen lapsen äitinä menisin kuitenkin sinne Vaasalandiaan. Power Park on mun mielestä isompien juttu, pienille ei ehkä sittenkään niin paljon. Hinta on korkea myös syömisissä. Sinne ehditte vielä kymmenenkin vuoden päästä! Hyvää reissua!
 
hhhmmm
jatkankas vielä ruokailuun liittyvissä kysymyksissä ;) eli jos wasalandian ruokatarjonta on huono niin onko lähellä jotain sopivaa ravintolaa? powerparkissa ilmeisesti saa myös muuta kuin pikaruokaa?
 
"maisa"
Powerpark on todella hyvä, varsinkin siitä olin todella tyytyväinen kun poweparkissa on paljon kivoja laitteita aivan pienille lapsille. Itse menen mielummin powerparkkiin koska siellä on niin hyvin huomioitu kaikenikäisiä ja siisti paikka muutenkin sekä hyvä ruokapaikka.
 
"Nuuh"
Powerparkissa ruoka kallista (ja huonoa). Isojen lasten laitteisiin on välillä pitkät jonot. Vaasaan lähtisin noin pienten kanssa, siellähän voi kaupungilla sitten syödä missä vain. Ottaa vähän evästä huvipuistoon.
 
"wasa"
kellään vinkkejä hyvistä (perhe)ruokapaikoista Vaasassa?
Wasalandian lähellä Vaskiluodossa on mm. Seglis (purjehdusseuran ravintola, myös lounas löytyy), Tropiclandian ravintola sekä Vasklot matservering (lounaspaikka matkustajasataman vieressä).

Keskustassa on sitten vaikka mitä, kymmeniä paikkoja. Vaikkapa japanilainen Magokoro Rewell Centerissä on minusta hyvä ja edullinen.
 

Yhteistyössä