Mieheni kaverilla on suhde tyttäremme kanssa.

  • Viestiketjun aloittaja Huuli pyöreänä.
  • Ensimmäinen viesti
Huuli pyöreänä.
Mieheni on 49-vuotias ja tyttäremme 21. Nyt olemme saaneet selville, että mieheni 38-vuotiaalla työkaverilla (joka on siis mieheni hyvä kaveri myös töiden ulkopuolella), on suhde tyttäremme kanssa.

Miten oikein pitäisi suhtautua? Olen lievästi sanottuna hämilläni.
 
"ira"
Tee saatte oman päänne sisällä suhtautua miten tykkäätte, mutta itse äitinä ainakin olisin onnellinen jos lapsi päässyt parisuhteeseen. Eli aikuisten ihmisten oma asia, eikä siinä ole vanhemmilla nokankoputtamista tykkäsi tai ei.
 
yeste
Alkuperäinen kirjoittaja äetee;30078194:
Täysi ikäisiä tai ei, niin en haluaisi nuoren tyttöni seurustelevan miehen kanssa, joka voisi olla hänen isänsä. Kertoisin kyllä myös mielipiteeni.
et varmaan haluaisi tyttäresi seurustelevan myöskään miehen kanssa joka voisi ikänsä puolesta olla hänen veljensä.
 
Keittiönoita
Mun tuntemistani pareista, joissa mies on reilusti vaimoaan vanhempi, on avioliitto kestänyt miehen kuolemaan asti. Sen sijaan niissä pareissa, joissa ikäeroa ei kovinkaan paljon ole, on avioliiton kestävyys/kestämättömyys ollut aika fifty-fifty. Ja niissä tietämissäni suhteissa, joissa nainen on ollut reilusti (yli 15 vuotta) miestään vanhempi, suhde on yleensä kariutunut ennen kummankaan kuolemaa.
 
Käy siwassa ostamassa hammastikkuja. Työnnä kaksi nenääsi ja kaksi korvaasi. Koeta saada tikut kohtaamaan toisensa. Jos onnistut, kaikki ongelmasi ovat poistuneet seuraavan viiden vuoden ajaksi. Jos ongelmat jatkuvat, toista käsittely.
 
[QUOTE="ira";30078183]Tee saatte oman päänne sisällä suhtautua miten tykkäätte, mutta itse äitinä ainakin olisin onnellinen jos lapsi päässyt parisuhteeseen. Eli aikuisten ihmisten oma asia, eikä siinä ole vanhemmilla nokankoputtamista tykkäsi tai ei.[/QUOTE]

Hmm... :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Ei ok
Mä luulen että tuossa tilanteessa olisi isältä aika normireaktio täräyttää kaveria pataan. Kuka mies katselee sellaista kaveria joka panee omaa tytärtä. Yök.
Ei ole ok, ei todellakaan.
 

Yhteistyössä