Sopiiko nämä vaatteet yhteen

  • Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti
Outlet harmaana
[QUOTE="Hilla";30079488]No miksei sopisi?[/QUOTE]

Ihan liikaa pitsiä. Levoton ja halpa. Näyttää paremmalta jos toinen vaate on ihan tavallinen, siis ilman pitsiä.
 
Peyote
Peplum-helma, voi väristys. Suokaa nyt anteeks, mut musta ne on järkkyjä!

Ehkä noi värit menis jos materiaalit olis jotkut eri ja vaatteiden malli olis joku eri. Noin yleisesti niin noi värit ei oo yhdessä kovin kivat mun mielestä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="Miljanna";30079935]Molemmat vois yhdistää mustaan. Kirkkaanpunaisen topin kanssa tumma farkkuhame.[/QUOTE]

Herramunjee, ei näin! :D

Nuo värit menisi yhdessä jossain paksukankaisessa kotelomekossa niin, että toista väriä on hyvin vähän. Ei muuten.
 
hioop
Voi sopiakin, on niin hankala yhdistelmä että melkein pitää päällä nähdä että miten käy. :D

Mutta väreinä sopii kyllä yhteen, tosin joku muotiguru voi julistaa että color blocking- on "soooo last season.."
 
Munkin mielestä peplumi on kammottava. Itse olen joskus huvikseni sellaisia sovittanut ja järjestään se niiden "vyötärö" on liian korkealla, osuu kummallisesti tissien ja navan välimaastoon, vaikutelma ei todellakaan ole sillon tiimalasi vaan outo persjalkainen makkara. (Luonnostani en luonnollisesti ole persjalkainen makkara...... ).
Muuten samaa mieltä kuin valtaosa edellisistä, värit ei nyt vaan passaa yhteen, liikaa pitsiä ja halpa vaikutelma, liikaa ja liian vähän samaan aikaan.
 

Yhteistyössä