Voisin alkaa taas uskovaiseksi.

  • Viestiketjun aloittaja ..aha......
  • Ensimmäinen viesti
.pirkko
juu, se kantsii määki olin eka hellari, sitten jehova, jonka jäleen yritin budhaksi mutta en päässyt. Viimesimpänä menin vanholliselestadiolaiseksi, sinne oli vaikein päästä ku en ollut synynyt sellaiseksi.Nyt en oo ajatellu vielä vaihtaa...varmaan jonku vuoden päästä vaihdan. ( just for shopping, U know :) )
 
.pirkko
Ehkäpä kirjoitukseni oli turhan leppoisa, nimittäin minäkin olen tosissani. Olen ajatellut vaihtaa johonkin amerikkalaiseen, en kuitenkaan mihinkään Westboron baptisti kirkoon :), en vaan tiedä mihin vielä... :/
 
.pirkko
Uskovaiseksi ei voi alkaa itse päättämällä. Usko on Jumalan lahja jonka ihminen voi ottaa vastaan, kun avaa sydämensä.
Ei se aina noinkaan ole, hellarina sanottiin samaa. Kuitenkin olin mukana ihan täysillä ja täysvaltaisena jäsenenä, kielillä puhumistakin kokeilin ja se toimi ihan hyvin. Kuitenkaan en periaattessa ole "oikea" kun lähdin sielä lätkiin.

Eli päätin itse ja lähdinkin ihan itse, eli uskontoihin voi vain alkaa kun alkaa ja niin olen tehnytkin.
 
..aha.....
[QUOTE="wieras";30082970]Helluntailaiseksi kannattaa mennä. Itket siellä niin kohta teillä on hieno talo ym. Nehän antaa rahaa huonompiosaisille seurakuntalaisille.[/QUOTE]

Tiedän tuon.
 
[QUOTE="Murri";30082790]Juu on, siin vaan on palvonna kohe Kyllikki. NyrkkiKyllikki. Hiljaanen ja pitkän mielen tie. Rekvisiittana tarvitaan kylläkin niveaa ja käsipyyhkeitä. Kulma. Isot pojat kerto näin.[/QUOTE]

Seurakuntaan kuuluu Anna Kätönen ja hänen viisi tytärtään
 
.Pirkko
[QUOTE="wieras";30082970]Helluntailaiseksi kannattaa mennä. Itket siellä niin kohta teillä on hieno talo ym. Nehän antaa rahaa huonompiosaisille seurakuntalaisille.[/QUOTE]

Hemmetti. Vaikka pidin itseäni sisäpiiriläisenä, ei me kyllä annettu rahoja muille. Pitäskö takas liittyä ku on vähä huono rahatilanne. Tosin en kyllä usko, että saisin rahaa, onkohan se vain niille, jotka on ihan alusta asti ollut mukana.

Siis vähän sama homma kuin lestadiolaisuudessa, siihen ei meinaa muuten päästä mukaan ku että suoraan syntymällä. En itsekään tunne olevani vieläkään täysipainoinen jäsen vaikka ollutkin mukana jo tovin.
 

Yhteistyössä