Ihan järkyttävä :(

Noku
No mitä ihmeellistä tuossa on? Ihmisiä kuolee, jotkut nuorempana, toiset vanhempana. Thats it. Vai onko joku muka julkkiksen kuolema sinulle suurempiarvoinen kuin jonkun random kotiäidin?

Jessus että osaat olla pinnallinen...
 
..aha.....
Voihan ihminen kuolla yhtäkkiä tuosta vaan vaikka ei mitään sairauksia tai oireita olisi. Voi saada yhtäkkiä esim sydänkohtauksen tai vaikka verisuoni voi katketa päästä kuten mun mummolle kävi vaikka oli vasta 60v niin hetkessä kuoli. Ei sitä tiedä koska lähtö tulee.
 
[QUOTE="Noppa";30082643]No jos tunnet henkilön, niin miksi et kysy omaisilta tai muilta tuttavilta, vaan tulet asiaa tänne 2+:lle taivastelemaan? Melkoisen ikävää käytöstä sinulta, jos henkilö on ollut sinun tuttusikin![/QUOTE]

Ei ollut minun lähin tuttu. Etkö jo voi lopettaa?
 
njfnjj
Jos kuolinsyystä ei puhuta, varmaan itsemurha? Vaikka kuinka tekisi elämänmuutoksen, voi ne menneet asiat painaa ja vetää puoleensa. Aika moni perhe hajonnut tuon naisen vuoksi... omakin mies käynyt aikoinaan tuon naisen "käsittelyssä" :( No, rauha hänen sielulleen, toivottavasti oli uskossa kuollessaan.
 
Voihan ihminen kuolla yhtäkkiä tuosta vaan vaikka ei mitään sairauksia tai oireita olisi. Voi saada yhtäkkiä esim sydänkohtauksen tai vaikka verisuoni voi katketa päästä kuten mun mummolle kävi vaikka oli vasta 60v niin hetkessä kuoli. Ei sitä tiedä koska lähtö tulee.
Niin voi, silti se järkyttää niin paljon, kun oli niin hyvin voiva henkilö :(
 
viaras
[QUOTE="Noppa";30082643]No jos tunnet henkilön, niin miksi et kysy omaisilta tai muilta tuttavilta, vaan tulet asiaa tänne 2+:lle taivastelemaan? Melkoisen ikävää käytöstä sinulta, jos henkilö on ollut sinun tuttusikin![/QUOTE]

No, johan nyt olet ikävä ihminen! Jos joku toinen olisi tehnyt tämän aloituksen, niin kirjoitustesi sävy olisi ollut ihan toinen.

Kyllähän täällä on keskusteltu ihmisten kuolemista hyvinkin paljon. Miksi tämä on nyt poikkeus, että just tästä ei saisi keskustella?

Siksikö, että Milanna teki aloituksen?
 
  • Tykkää
Reactions: rops
"Merri"
Kylläpä oli taas ilkeilyä Milannalle. Itsekin ihmettelin, että mihin nuorehko ihminen kuollut, kun elämänmuutoskin just takana. Vaikka muutoin en tuosta alasta ole tippaakaan kiinnostunut.
 
"Apila"
Osanottoni. On se järkyttävää, jos sellainen ihiminen, jonka tunnet ja teidät elävän terveellisesti lähtee.
Muistelen, että tällä Geronimalla olisi ollut melanooma, joka olisi leikattu. Ei kai vain olisi uusinut...
 
[QUOTE="Apila";30082694]Osanottoni. On se järkyttävää, jos sellainen ihiminen, jonka tunnet ja teidät elävän terveellisesti lähtee.
Muistelen, että tällä Geronimalla olisi ollut melanooma, joka olisi leikattu. Ei kai vain olisi uusinut...[/QUOTE]

Mä en tunne niin henkilökohtaisesti ihmistä mutta kavereiden piireistä :(. Juu on ollut... ei ikinä voi tiedä jos sama on uusinut...
 

Yhteistyössä