Naurattaa tuo mun anoppini.

  • Viestiketjun aloittaja ..aha......
  • Ensimmäinen viesti
..aha......
Ensiviikolla saapuu miehen sukulainen joka on opettaja kylään,niin anoppi haluaa siivota tänään meidän vessan. Mitä apua se siitä luulee olevan jos tässä talossa vessan siivoaa?
 
..aha.....
[QUOTE="outo";30082701]Jos teillä on vaan niin paskanen vessa että hävettää?

Meille sais kyllä tulla pesemään vessoja kuka haluaa, ilman naureskelua.[/QUOTE]

No ei ole ja saa se sen ihan vapaasti pestä mutta ei se tässä talossa kyllä mitään auta.
 
..aha......
Miksi et hommaa pihaan roskalavaa ja kanna tavaroita sinne? Jos ne eivät ole sinun/teidän ja ne haittaavat remonttinne edistymistä?
En kehtaa. Olen sata kertaa käskenyt anopin viedä tavarat pois ja appiukon roinat alakerrasta mutta anoppi alkaa itkeä pillittämään ettei hänellä ole muka paikkaa mihin viedä vaikka tietää että poika tarvitsisi oman huoneen. Riittää kuulemma jos 7-8v saa oman huoneen.
 
En kehtaa. Olen sata kertaa käskenyt anopin viedä tavarat pois ja appiukon roinat alakerrasta mutta anoppi alkaa itkeä pillittämään ettei hänellä ole muka paikkaa mihin viedä vaikka tietää että poika tarvitsisi oman huoneen. Riittää kuulemma jos 7-8v saa oman huoneen.
Olet kyllä harvinaisen munaton naiseksi. Tuossa tilanteessa roskalava pihaan, romut sinne ja sanot anopille että sitten kun märinältään joutaa niin voi katsoa tarpeelliset talteen sieltä ennen kuin lähtevät jatkokäsittelyyn.
 
Reea
No minä ilmoittaisin anopille, että hänellä on 2 viikkoa aikaa kärrätä tavaransa pois, sen jälkeen tulee roskalava ja tavarat kipataan sinne. Sun on ihan turha itkeä ahtautta jos kerran suostut säilömään muiden ihmiseten roinaa vuosikaudet siellä. Eikö appivanhemmillasi ole omaa kotia, vai miksi heidän tavaroitaan lojuu teillä??
 
..aha.....
No minä ilmoittaisin anopille, että hänellä on 2 viikkoa aikaa kärrätä tavaransa pois, sen jälkeen tulee roskalava ja tavarat kipataan sinne. Sun on ihan turha itkeä ahtautta jos kerran suostut säilömään muiden ihmiseten roinaa vuosikaudet siellä. Eikö appivanhemmillasi ole omaa kotia, vai miksi heidän tavaroitaan lojuu teillä??
On niillä omakotitalo joka on täynnä tavaraa. Ja tämä on anoppini lapsuudenkoti, jonka mies osti äidiltään ja sisareltaan ,todellakin täydellä hinnalla maksoi minusta tästä liikaa,niin siksi anopin tavaroita on täällä ja appiukko on taas salaa raahannut jotain vanhoja moottoripyötän runkoja yms autotalliin, siis salaa anopilta kun sillä on yksi varasto ja mökki yms paikat täynnä tavaroita.
 
..aha......
Miksi sä puhut sille? Tilaa se lava ja pyydä muuttomiehiä kaveriksi, jos et itse pysty kantamaan ja kanna ne kamat pihalle.
No kun tämä on ukon talo, sen nimi talopapereissa ainostaan ja tavarat sen äidin ja isän niin tuntuu vähän rajulta tuollainen juttu. Voisi olla että senjälkeen ei olisi enää mitään asiaa mun asua täällä ja mies ehdottaisi eroa koska on aika ehdoton tällaisissa asioissa.
 

Yhteistyössä