Voi tätä kurjuutta

Mutta ei sen kummempaa vaan iso ongelma kun ollaan menossa Tallinnaan ja pitäisi ostaa reissua varten kivat kengät. Enkä osaa valita ollenkaan mitkä haluaisin kun haluaisin muutamat. Grr...Puuhpuuh :(
 
naama
Tartten korkoa kun kävellään pitkään ja pitkä matka. Mun kintut ei kestä tuollaisia kun kävelen pitkiä matkoja.
No höh! Sitten laitat lisää kuvia sun "korkkareista", niin voipi arpoa ja ehdottaa... Mä oon itse niin huono kävelee korkkareilla, että tallaan aina balleriinoilla tai puukengillä kesällä, ja kyllä kadehdin teitä, jotka tuntee olonsa kotoisaksi korkkareissa(tulee ihan nuoruusmuistot mieleen, kun silloin oli korkkarit aina ja joka paikassa)
 
No höh! Sitten laitat lisää kuvia sun "korkkareista", niin voipi arpoa ja ehdottaa... Mä oon itse niin huono kävelee korkkareilla, että tallaan aina balleriinoilla tai puukengillä kesällä, ja kyllä kadehdin teitä, jotka tuntee olonsa kotoisaksi korkkareissa(tulee ihan nuoruusmuistot mieleen, kun silloin oli korkkarit aina ja joka paikassa)
Koroissa on omat hyvät ja huonot puolensa. Mutta mä löysin kyllä aika ihania kenkiä mitkä laitan tilaukseen :)
 

Yhteistyössä