ehkäisykapseli

  • Viestiketjun aloittaja "mainio"
  • Ensimmäinen viesti
"mainio"
Tuttu aihe mutta kyselisin kokemuksia heiltä, joille yleensä hormonaalinen ehkäisy ei ole esim aiemmin sopinut, uskaltaako kapselia? Nyt lapsen saannin jälkeen haluaisin pidemmän ehkäisyn mutten tosiaan lopullista vielä, ja minulle ei aikanaan pillerit sopineet teininä. Olin 15-18 vuotias, nyt 25v ja mietin että olinko vaan jossain murrosiän huuruissa? Huomasin kyllä psyykeen eron lopetettuani mutta onko iällä merkitystä? Uskottelenko vaan :D? Mielialat siis heitteli ja olin aina kiukkuinen. Uskaltaisiko tota kapselia kokeilla? Vahinkovauvan tuleminen on kuitenkin isompi asia kuin mielialavaihtelut. Muut kokemukset myös niiltä, joilla on muitakin hormonaalisia ehkäisyjä ollut aiemmin, voisi verrata vaikka samaa hormoniahan se on.Se tuntuisi parhaalta muistinkin takia kun elämä on aika hektistä ja vauva ei sovi moneen vuoteen tähän. Kierukoista on kauhutarinoita niiden liikkumisesta yms joten ei kiitos. Vai Kortsullako mennään? :D Olisipa mieli jo tasaantunut.. Meneekö siinä alussa hetki että kroppa tottuukin eli kannattaisiko varautua alun myskyyn? Paljonko maksoi? kiitos
 

Yhteistyössä