Mä oon niin lopussa.

  • Viestiketjun aloittaja purkaus
  • Ensimmäinen viesti
purkaus
Mä oon hoitanut vauvaa yksin ties kuinka kauan, koska mies sairastu korkeaan kuumseeseen, ja flunssaan. Oli sopinut kauan aikaa sitten kaverinsa vierailun, kun eivät ole nähneet vuosiin.

Multa kysyi asiasta mielipidettä ja sanoin että tottakai on ok. Puhetta oli että kun kaveri lähtee, hän ottaa vauvan vuorostaan hoitaakseen, ja mä saisin v-i-h-d-o-i-n-k-i-n levätä.

Kuinkas kävikään; kun kaveri lähti' iski mieheen sellainen krapula että painui lähes saman tien sänkyyn ja siellä se ilta menee.

Olin niin odottanut pientä breikkiä. Sanoi vielä ettei aio sitten mitään tehdä. Tulin siskolleni, ja sanoin mennessä että takas tullaan vasta kun muistaa että sillä on lapsikin.

Mä en itke yleensä, mutta nyt vaan itken ja itken. Olen niin väsynyt ja pettynyt. Rakkaus vähenee, ja vähenee..

Tällasta toimintaa ei ole aikaisemmin ollut. Musta täysin ok että annan toiselle vapaata, mutta itse en muistakaan millon olen itse saanut edes hetken lepoa, ton sairastelunsa vuoksi. Ja tietenkään ei voi lääkäriin mennä.

Järkeä myös tuo humalaan juominen sairaana.
 
hanki itsellesi
Höh. Sinun pitää hankkia muuta apua ihan ensimmäisenä jotta saat itse levättyä. Voisiko äitisi tai siskosi hoitaa lasta joskus päivisin niin saat nukkua? Toisekseen puhu miehelle asiasta todella tarkkaan heti huomenna kun on selvinnyt krapulasta. Sano, että olet liian väsynyt ja tarvitset apua.

Jos olet jo noin väsynyt, tarvitset joka tapauksessa hoitoapua. Väsynyt äiti ei ole täysin kykenevä kaikkeen lapsenhoitoon ja voi aiheuttaa vaaratilanteita. Myös elimistö väsyy nopeasti uupumukseen ja sitten sieltä onkin vaikeampi enää tervehtyä. Eli järjestä itsellesi vaikka aikataulutetusti hoitoapua tai ainakin varmista että saat levättyä aina välillä.
 

Yhteistyössä