Eden lake- elokuva. Onko ihan kamala?

  • Viestiketjun aloittaja miettivä
  • Ensimmäinen viesti
miettivä
Uskaltaako katsoa vai onko todella sadistinen? En yleensä pidä kauhuelokuvista, mut vähän tekis meli tämä katsoa vaikka varmana kamala onkin.

Onko pahempi kuin esim: I spit on you grave-leffat?
 
vieras vieras
Kyllä mä uskoisin että uskallat katsoa sen. Onhan se hurja, mutta mielestäni "I spit on your grave" on paaaljon kamalampi. Sitä katsoessa teki jo vähän pahaa.
 
ap...
Toi I spit on your grave 1 ja 2 oli kyl aika pahoja, mut raiskaus nyt on aina paha... Ja olihan niissä toki muutakin, lentävät kivespussit yms...

Ok, jos sit kattois mut lopettaa jos menee liiallisuuksiin. Jännä miten tekis mieli katsoa vaikka tietää ettei kuitenkaan haluis katsoa...
 
Ken guru
Toi I spit on your grave 1 ja 2 oli kyl aika pahoja, mut raiskaus nyt on aina paha... Ja olihan niissä toki muutakin, lentävät kivespussit yms...

Ok, jos sit kattois mut lopettaa jos menee liiallisuuksiin. Jännä miten tekis mieli katsoa vaikka tietää ettei kuitenkaan haluis katsoa...
Joo, se on vähän kuin olisi vuoristoradassa. Turvassa, mutta pakko mennä kun pelottaa...

Frozen on myös hyvä kauhuleffa. Samoin...äh, mikä se nyt oli. Palaan kun muistan.




Kyl mä sen eden laken katsoisin kuitenkin.
 
ap...
Olen tuon Frozenin katsonutkin pari kertaa, ne sudet siinä toi sen jännityksen ja samalla kauheuden.

Ja totta, sama kuin vuoristoradassa. Pelottaa mutta pakko mennä ja menee just sen takia koska pelottaa :D Itseään jos joskus kiva kiusata.
 
Ken guru
Tää vvaikutt myös mielenkiintoiselta. Pitää laittaa ylös ja katsoa vaikka heti huomenna :)
Jos tänään olis sen Eden laken vuoro, tulee telkastakin mut ajattelin katsella netistä ilman mainoksia.
Joo, katso ihmeessä. Olen nähnyt n. tuhat kauhuleffaa, ja harvoja suosittelen. Tuo on sellainen alusta loppuun kamala, muttei mitään moottorisahalla pilkkoja mässyttelyä. Lupaan että pidät tuosta :).
 

Yhteistyössä