miten minäkin uskaltaisin olla yhtä rohkea kuin värikäs pipsa?

  • Viestiketjun aloittaja miten minäkin?
  • Ensimmäinen viesti
miten minäkin?
pakko vain lukea suu ammollaan pipsan viimeisintä tekstiä ja todeta että se kyllä uskaltaa olla mitä on vaikka moni noista sen jaloista varmasti napisee. miten mäkin saisin yhtä rohkean asenteen? enkä omalla kohdallani tarkoita vain jotain pukeutumista tai lihavia jalkoja vaan mun pitäisi uskaltaa sanoa vastaan omalle miehelleni.
 
"mää vaan"
Mä en ymmärrä tota napinaa noista jaloista. Tuon kokoiselle ihmisellehän ne ovat ihan ok näköiset. Sitä paitsi, nuo pitkät mekot ei mielestäni sovi tuon kokoiselle, koska ne antavat entistä raskaamman vaikutelman. Eli mielummin ne kintut esiin.
 
"sivusta seuraaja"
Miksi joka ikinen kerta, kun kyseinen bloggari päivittää uuden tekstin, siitä ilmestyy jonkinlainen aloitus tänne ja vauvalle? Eipä mistään muistakaan blogeista tule, vaikka niillä on varmasti vielä useampia lukijoita kuin tässä kyseisessä. Ihan väkisinkin tulee mieleen, että kyseinen bloggaja tehtailee itse näitä aloituksia itsestään, että saisi blogiinsa klikkauksia.
 
viaras
Värikäs Pipsa yrittää saada lukijoita blogiinsa, ja sitä kautta mainostajien mielenkiinnon. Sehän sitten taas tietää rahaa. Aina kun Pipsa laittaa itse aloituksen blogistaan tälle ja vauvalle, niin kyllähän ihmiset käy lukemassa hänen kuulumisensa.
 
kesävieras
mä en ainakaan usko että on pipsa. ainoat paikat missä mä oon nähny et se mainostaa ni blogilista, instagram, se oma facebooksivu ja sit tosa isosiskon kirppiksellä. joltain lapselta joka alottanu bloggaamisen ja yrittää saada niin itseään kuuluisaks voisin uskoa mut en pipsalta. sehän on ollut suosittu jo ennen näitä keskusteluita ja uskotko että pipsa levittelisi itse siitä miehestään tietoja kun blogissa pitää ne asiat visusti piilossa. ton ja monen muunki takii en usko et pipsa tekee näitä. sehän on sitä paitsi myös puhunu lehdessä siitä jostain häiriköstäkin.
 
viaras
Hmmm... kuka hyötyy siitä, että "mainostaa" Pipsan blogia? No ehkä se sittenkin on Pipsa itse. Ei stalkkeri hyödy siitä mitään, että Pipsan blogi saa koko ajan uusia lukijoita.
 
Sairaanstalkkerin mieli kun on sellainen kapistus, että ei se ajattele mainostavansa. Hänhän mollaa ja haukkuu.
Pipsa näitä aloituksia ei tee, hieno blogi hänellä. Löysin sen palstan kautta reilu vuosi sitten ja siitä asti olen seurannut. Välillä unohtuu, mutta sitten tälläiset aloitukset saavat seuraamaan uudestaan.
 

Yhteistyössä