Mies ja tietokone...

  • Viestiketjun aloittaja "biu"
  • Ensimmäinen viesti
"biu"
Hei!
Ajattelin aloittaa tämmöisen ketjun, vaikka näitäkin oli muutama, mutta haluaisin kuulla mielipiteitä tilanteestani...eli:
Olemme n. 25 vuotiaita kumpikin ja asuneet pian vuoden yhdessä. Ongelmaksi (ja suureksi sellaiseksi) on muodostunut tietokoneella oleilu ja pelaaminen. Hän tulee töistä kotiin, suoraan tietokoneelle eikä tee enää mitään muuta sen jälkeen, kun on vaan tietokoneella välillä pelaten ja selaillen eri foorumeita. Mitään kotitöitä ei tee, ei ruokaa vaikka on illat kotona ja minulla sattuisi olemaan iltavuoro (teen 2-vuorotyötä). Ei siis yhtään mitään, likaiset astiat lojuu pöydillä ruoan jämineen ja kaikkineen...
Tämä asia on vaivannut minua ja pitemmän aikaa ja kaiken huippu on, että joskus sanoo olevansa väsynyt esim. seksiin, mutta jaksaa kuitenkin roikkua koneella yömyöhään? Ei jotenkin mene jakeluun...tämä asia syö pikku hiljaa itsetuntoni, koska koen, etten ole tarpeeksi haluttava/kiinnostavaa seuraa vaan netissä on hauskempaa. Vasta sanoi myös minulle, kun ehdotin seksiä, että on väsynyt eikä jaksa, mutta lähti jonkin ajan kuluttua kaverinsa luokse ja olivat käyneet baarissakin! Tämä satutti minua todella paljon ja tein tämän asian selväksi niin vastaus oli, että älä viiti hermostua. Sama kun tänään ehdotin seksiä (meillä siis seksiä viikossa ehkä 2 kertaa, aina melkein minun aloitteestani), niin vastaus oli väsymys...en tiedä enää mitä tekisin, olen yrittänyt houkutella katsomaan elokuvaa/käymään jossakin tai edes tekemään jotain yhdessä niin ei kuulemma jaksa! Olen tätä jo niin täynnä, että täytin asuntohakemuksen yhdestä asunnosta. Mies muuten on kohtelias ja hyväkäytöksinen muita kohtaan, mutta nämä asiat ajavat meidät valitettavasti erilleen...olen yrittänyt puhua, mutta muutosta ei tapahdu. Tuntuu pahalta :(
Onko kenelläkään ollut tällaista?
 
vierass
Ei ole aviomiesmateriaalia, jos nyt jo noin. Menevistä miehistä rauhoittuu joskus ihan kunnollisia, mutta vätyksisyydellä ja passiivisuudella on vaan taipumus lisääntyä ajan mittaan.
 
"Eee"
No on kai sen kiva asua hotellissa. Ja sä passaat! WTF? Miksi nainen?Eihän tossa oo mitää järkee? Älä nyt vaan sano, että sä käyt kaupassakin ja kustannat ruuat...
 
"biu"
Eli ei ole lapsia...anteeksi tasapaksuteksti :/
No melkein minä käyn aina kaupassa, antaa tuo rahaa niihin, mutta kaikki tuo kodin sisällä tapahtuvat hommat on minun kontollani...

Varmaan oppinut jo lapsesta asti passattavaksi, kun ainut lapsi...ainakin tämä kuva on jäänyt, kun kävimme hänen mummonsa sekä äidin luona. Äitikään ei osaa laittaa ruokaa, jotain pihvit ja ranskalaiset just ja just.

Ärsyttävää taas muuttaa...olen muuttanut tässä 2 vuoden aikana jo kolme kertaa :( Nyt kun tämä loppuu niin en kyllä koske miehiin pitkällä tikullakaan...sitten joskus ehkä.
 

Yhteistyössä