Laittakaas kuvia teidän makkareista.

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
Nyt ei pysty. Tai toki pystyy, mutta ei siinä taida olla mitään järkeä...päätin aamulla uudistaa makkarin ilmettä ja voin kertoa, että näky on myös sen mukainen. Homma on siis vielä melkolailla pahasti kesken :LOL: Eikä mulla itse asiassa ole vanhoja kuvia. Tai no on, mutta ei siinä oikeastaan se makkari näy. Vain pilkahdus päiväpeittoa :D



Keittiön kohdalla vähän saa juttu...muutostyöt kesken, eikä siis kuvaa. Mutta siitäkin löytyy vanhempaa kuvaa...joskaan eipä tuossa kohdalla ole kattolamppua ja seinällä olevaa puista hyllykköä lukuunottamatta enää samat kamat. Kuvat auki klikkaamalla näkee enemmän.





Olohuone/ruokatila on sentään edes jokseenkin sinnepäin, kuin mitä kuvassa.



Ja jos joku vielä kertoisi jonkun Aijaata paremman kuvienjakopalvelun niin olis ihan hirveen kiva.
 
"iina"
joo siis ei todellakaan pysty. Ensinnäkään mä en osaa käyttää tätä nykytekniikkaa. (no oon mä facessa silti). Mut siis se makkari on ihan paskanen, ei oo pesty lattioita eikä pyyhitty pölyjä. Mä vaan odotan, että tekeeks toi mies sitä koskaan, mut vittu mä en jaksa siivota. Lakanoitten vaihto..miten helvetin usein te nyt sitte niitä vaihdatte...meillä ne vaihtuu vasta sitten, kun ne on oikeesti tosi paskaset. Ja mä sentään oon joskus ollu supermutsi, mut se aika tais mennä jo..
 
http://kuvaton.com/k/

Tota mä eilen käytin ku aijaa ei toiminu, tiedä sit onko se parempi.

Ihana toi taulu! Mistä sä oot ostanu noita lokerohyllysysteemejä? Tollaselle olis käyttöä.
Taulu on munkin mielestä kiva :) Sen maalaamiseen kului reilu vartti ja mun mieheni risti sen nimellä "naisen raivo". Ei huono...kyllä ukko oman vaimonsa tuntee :LOL:

Nuo Ikean Expedit-hyllyjä. Nykyään myydään toisella nimellä ja nuo ulommaiset reunat on vissiin inan verran ohuemmat. Mutta idea on edelleen sama. Noita saa käytettynä ihan jatkuvasti, joten kannattaa koittaa vaikka tori.fi:n kautta. Omanikin myin sitä kautta pois, kun kyllästyin. Tai tuo olohuoneen on kyllä vielä paikoillaan, mutta 3 moista pois myin. Ja niitä on siis erikokoisia 4,8,16 ja 20 lokeroisia ainakin.

Ja tsekkaan tuon sun linkin läpi :)
 
HippuTAR
Siis sä oot ite maalannu sen? Maalaa mullekkin :D

Joo, täytyy torista kattella ku tulee sen kämpän vuoro johon noi ois käteviä. Muutenki oon loput jutut aatellu metsästää torista, paitsi sohvaa.
 
Siis sä oot ite maalannu sen? Maalaa mullekkin :D

Joo, täytyy torista kattella ku tulee sen kämpän vuoro johon noi ois käteviä. Muutenki oon loput jutut aatellu metsästää torista, paitsi sohvaa.
Tuohon pystyy kuka tahansa. Sinäkin. Otin vaan mustaa ja valkoista maalia, joita sudin noin 10 cm leveällä maalisudilla tauluun ilman sen kummempaa visiota. Ja tuommoinen siitä sitten tuli.

Tori on kätevä...monet kaupat olen sitä kautta tosiaan itsekin tehnyt niin ostajana, kuin myyjänäkin :)
 

Yhteistyössä