Scholl Velvet Smooth

  • Viestiketjun aloittaja jalkanen
  • Ensimmäinen viesti
"sirpa"
en oo vielä kokeillut mutta pelkkää hyvää oon kuullut, maahantuoja ei pysty toimittamaan enään sitä koska kaikki on myyty loppuun, ainoastaan apteekeista löytyy enään. :)
 
on muuallakin,
[QUOTE="sirpa";30085620]en oo vielä kokeillut mutta pelkkää hyvää oon kuullut, maahantuoja ei pysty toimittamaan enään sitä koska kaikki on myyty loppuun, ainoastaan apteekeista löytyy enään. :)[/QUOTE]

No kyllä tuota näytti olevan hylly täynnä paikallisessa halpamarketissa tokmannilla. Samoin prismassa oli
 
HippuTAR
[QUOTE="Neljän Äiti";30224246]Hyvä oli, mutta epäilen ettei toimi montaa kertaa, kun hiomapinta kuluu käytössä.
Missään en ole nähnyt vaihtopäätä, onko kukaan muu??[/QUOTE]

Jossain nettikaupas mielestäni näin vaihtopäitä.

Oon kans miettiny josko ostais tommosen vai oisko sellanen verkkovirtakäyttöönen parempi?
 
"Pirpana"
Mulla on aivan järkyttävät kuivat kantapäät ollut aina ja syviä halkeamiakin tullut. Tähän asti oon jyystänyt tavallisella raspilla ja voidellut monenlaisilla voiteilla ilman sen suurempaa vaikutusta.Buzzadorina mulle tarjoutui mahdollisuus testata tätä tuotetta pikkusen edullisemmalla hinnalla,joten tartuin tilaisuuteen kokeilla. En ehkä muuten olisi tätä hankkinut sen hintavuuden takia.
Luulin ostaneeni sähkökäyttöisen tuotteen,kuten paketissa sanotaan.Ei pidä kuitenkaan paikkaansa !Aivan tavallisilla sormiparistoilla tämä vehje toimii. Se on selkeästi tässä se miinuspuoli.Mutta hyvin on paristotkin kestäneet muutaman käyttökerran jälkeen.
Ääni on laitteessa suht kova aluksi,mutta siihen tottuu. Vähän hemmoselta peli kans aluksi tuntuu,kun ei tarvitse painaa niin paljon kuin käsikäyttöisellä raspilla.
Olen nyt käyttänyt tätä viikon välein 3 kertaa ja olen tyytyväinen ollut. Toki jalkoja pitää raspauksen jälkeen rasvatakin ahkerasti.#buzzador#schollbuzzaus#
 

Yhteistyössä