Miksi pitää seistä niin että varpaat osoittaa toisiaan?

  • Viestiketjun aloittaja typerän näköistä...
  • Ensimmäinen viesti
"iina"
tää siis on menny multa ihan ohi, siis niinkö mun pitäis tehdä?siis mähän yritän aina miellyttää miestä. joskus opettelin sitä helvetin mallikävelyäkin, mut en mä osaa kävellä ees korkkareissa. siis miten musta sais oikeen naisen. tuntuu niin tyttömäiseltä. mitenhän mun persekin menee ku mä kävelen. kai se sit on iha okei vaikk onki hehtaarin kokonen, ei mut on se mun miehen mielestä vähän pienentyny. mut pitääks mun nyt yrittää vältellä niitä hiilihydraatteja vai miten mä saan noi läskit pois. apua. mitä vittua mä teen?!
 
appppp
Alkuperäinen kirjoittaja häh?;30085506:
Monesti ylipainoisille kehittyy ns. pihtipolviasento ja jalkaterät ovat siinä vähän sisäänpäin kääntyneet. Näyttääkö se sinusta ap söpöltä?
Mihin tämä sun varma tietosi perustuu? Eikä tässä ollut alkuunkaan nyt kysymys painosta..
 
On. Mä hiouduin just tässä penisnutturan tekemisessä, sain jo terskankin sille. :D
Mun nuttura ei ole ihan noin ylhäällä ja on enemmän mallia pallit. :D Välillä oikein panostan ja teen ihan oikean nutturan ja se ei ole mallia palli tai penis. Yleensä jaksan sellaisen tehdä vain työpäivinä. Muuten sutaisen vain jonkun "sykkerön" päähän...
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo
Noo-oh
Kaikkeen sinäkin kiinnität huomiota :) minulle on ihan sama miten toiset seisoo, tekee, syö yms. Oma elämä, miksi miellyttämään. Älä sinäkään rasita itseäsi jonninjoutavilla asioilla
 
"nuuh"
Tän seisontamallinhan tais alottaa se hilttonin rumilus. Luuli varmaan että sen mononkoko 42 näyttäis vähän sievemmältä....
Mutta penisnuttura taitaa olla ihan Made in Finland?!
 
Spencer Hastings
Jalat näyttää ainakin kuvissa ohuemmilta niin seisoessa, siksi kai esim. bloggarit vääntelehtii niin. Siitä en tiedä, miksi joku muutenkin seisoskelee niin.
 

Yhteistyössä