yli 10-vuotias poika naisten pukuhuoneessa.

  • Viestiketjun aloittaja Ihmettelen vaan
  • Ensimmäinen viesti
Ihmettelen vaan
Kävimme perheen kanssa Puuhamaassa ja kävin vaihtamassa naisten pukuhuoneessa uimapuvun päälle. Samaan pukuhuoneeseen tuli noin 10-11 vuotias poika äitinsä kanssa.. Eikö tuon ikäiset nyt voisi jo vaihtaa miesten puolella yksin omat vaatteensa. Jos on niin viaton niin eikö voisi ulkona vaihtaa uikkarinsa samantien!
 
Kyllä pitäis. Jos naisten pukuhuoneeseen tulis 10-vuotias poika, niin kyllä mun 9-vuotias olis melko hämillään. Eli vaikkei aikuisia naisia niin häiritsiskään, niin niitä tyttöjä kyllä häiritsee. Ja jos oli joku erityislapsi, joka tarvitsee pukkarilla tukea, niin eiköhän sieltä ois jonkun miestyöntekijän saanu sinne miesten puolelle auttamaan.
 
"mie"
Pituus voi hämätä. Oma poikani on 7v ja pituuden puolesta voisi luulla 10-11 vuotiaaksi. Hän tosin jo käy yksin miesten puolella. Mutta kaikki ekaluokkalaiset eivät välttämättä vielä osaa/uskalla, etenkin jos on vieras paikka.
 
[QUOTE="Kkk";30086666]Hei oikeesti, 10vuotias poika on vasta lapsi.[/QUOTE]

Lapsi, jonka pitäis osata jo toimia itsekseenkin miesten puolella.

Onko se niin vaikea ymmärtää, että kyse ei niinkään ole siitä, että ne aikuiset naiset siitä häiriintyisivät, vaan ne samanikäiset tytöt? Ne samat tytöt, joille pienestä saakka opetetaan, että "uimapuvun alla olevat paikat on omia", joille sanotaan, että "sulla on hame päällä, katso ettei pikkuhousut vilku". Ja sitten olis kuitenkin ihan ok, että he ovat alasti samassa suihkussa samanikäisten poikien kanssa. Ei mitään logiikkaa.
 
"Maarikka"
[QUOTE="...";30086633]No ei mua kyllä häiritsisi. Ihmeellistä lasten seksualisointia. Ihan kun 10 vuotias olis joku pervo alastomien tyttöjen kyttääjä.

HUOH![/QUOTE]

Tosiasia on, että kyllä tuon ikäistä tyttöä häiritsee todella paljon jos poika on näkemässä hänet alasti. Ei tyttö sitä ajattele pervosti vaan hän ei vain halua olla alasti oman ikäisen pojan edessä.

Kyllä tuon ikäisen pojan paikka on miesten pukkarissa.
 
mä...
[QUOTE="...";30086633]No ei mua kyllä häiritsisi. Ihmeellistä lasten seksualisointia. Ihan kun 10 vuotias olis joku pervo alastomien tyttöjen kyttääjä.

HUOH![/QUOTE]

Sun päässäsi on moinen seksualisointi. Kummallisempaa on, jos juuri murrosikään saapuvilla tytöillä ei tunnu kiusalliselta olla alastomana samanikäisen pojan seurassa. Sinustako on sitten ok olla täysin alasti saman ikäisten miesten seurassa? Jotain vikaa sinussa on, jos et aikuisena ihmisenä kykene samaistumaan murrosikäisen nuoren tilanteeseen.
 
Toisaalta, oisko teistä ihan ok, että siellä naisten puolella olis homo? Eihän sekään ole naisista kiinnostunut, eikä niistä pikkutytöistä. Ei edes senkään vertaa mitä se kymmenenvuotias voisi olla. Vaan kyllä häiritsis yhtä sun toista mammaa.

Se naisten puoli nyt vaan on tarkoitettu naisille. Naisille ja tytöille, jotka haluavat peseytyä ja pukeutua rauhassa, ilman miesten tai poikien läsnäoloa. Alle kouluikäiset pikkupojat on asia ihan erikseen, ei nuo tytöt niitä edes laske vielä pojiksi, vaan pikkulapsiksi.
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja Sopivasti lihava mäyrä;30086684:
Toisaalta, oisko teistä ihan ok, että siellä naisten puolella olis homo? Eihän sekään ole naisista kiinnostunut, eikä niistä pikkutytöistä. Ei edes senkään vertaa mitä se kymmenenvuotias voisi olla. Vaan kyllä häiritsis yhtä sun toista mammaa.

Se naisten puoli nyt vaan on tarkoitettu naisille. Naisille ja tytöille, jotka haluavat peseytyä ja pukeutua rauhassa, ilman miesten tai poikien läsnäoloa. Alle kouluikäiset pikkupojat on asia ihan erikseen, ei nuo tytöt niitä edes laske vielä pojiksi, vaan pikkulapsiksi.
Ehkä olen outo, mutta mua ei pätkääkään häiritsisi homo naisten pukkarissa. Häpeätkö vartaloasi vai miksi olet noin estoinen?
 
[QUOTE="...";30086712]Ehkä olen outo, mutta mua ei pätkääkään häiritsisi homo naisten pukkarissa. Häpeätkö vartaloasi vai miksi olet noin estoinen?[/QUOTE]

No ei se nyt niinkään voi mennä, että on ikään kuin eri pukuhuoneet eri sukupuolille, mutta sitten sitä jakoa ei tarvitsekaan noudattaa, jos on 10-vuotias poika tai homo tai vaikka aseksuaali tai ties mikä tai muuten vaan hyvä tyyppi. Mua häiritsee ensisijaisesti se, jos pojilla alkaa olla kaikenlaisia "omia sääntöjä", joihin vedoten heidän ei tarvitse noudattaa muun maailman sääntöjä.
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30086726:
No ei se nyt niinkään voi mennä, että on ikään kuin eri pukuhuoneet eri sukupuolille, mutta sitten sitä jakoa ei tarvitsekaan noudattaa, jos on 10-vuotias poika tai homo tai vaikka aseksuaali tai ties mikä tai muuten vaan hyvä tyyppi. Mua häiritsee ensisijaisesti se, jos pojilla alkaa olla kaikenlaisia "omia sääntöjä", joihin vedoten heidän ei tarvitse noudattaa muun maailman sääntöjä.
No lapsilla on perinteisesti ollut vähän höllemmät "sukupuolijaot" kuin aikuisilla.
 
[QUOTE="...";30086733]No lapsilla on perinteisesti ollut vähän höllemmät "sukupuolijaot" kuin aikuisilla.[/QUOTE]

Niin on, ja siksi alle kouluikäisten kohdalla sitä sukupuolijakoa ei noudatetakaan, vaan voivat mennä naisten tai miesten puolelle riippuen siitä, mitä sukupuolta olevan kanssa sattuvat olemaan liikenteessä. Sitten kouluikäisten kohdalla on päätetty, että mennään oman sukupuolen mukaisiin pukuhuoneisiin ja saunatiloihin - miksi tämä sääntö ei koskisi poikia?
 
"jep"
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30086726:
No ei se nyt niinkään voi mennä, että on ikään kuin eri pukuhuoneet eri sukupuolille, mutta sitten sitä jakoa ei tarvitsekaan noudattaa, jos on 10-vuotias poika tai homo tai vaikka aseksuaali tai ties mikä tai muuten vaan hyvä tyyppi. Mua häiritsee ensisijaisesti se, jos pojilla alkaa olla kaikenlaisia "omia sääntöjä", joihin vedoten heidän ei tarvitse noudattaa muun maailman sääntöjä.
Aivan. Vitun 10-vuotiaat sovinistipaskiaiset.
 
"sipsi"
[QUOTE="...";30086733]No lapsilla on perinteisesti ollut vähän höllemmät "sukupuolijaot" kuin aikuisilla.[/QUOTE]

10-vuotiaalla tytöllä voi olla jo kuukautiset, ja sitä myötä rintoja, karvoitusta ym. Eli voi olla erittäin vaivaannuttavaa olla alasti eri sukupuolta olevan tuntemattoman ikätoverin kanssa.

Eli tyttöjä minä tässä ajattelen. En meitä aikuisia naisia.
 
"Heh"
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30086738:
Niin on, ja siksi alle kouluikäisten kohdalla sitä sukupuolijakoa ei noudatetakaan, vaan voivat mennä naisten tai miesten puolelle riippuen siitä, mitä sukupuolta olevan kanssa sattuvat olemaan liikenteessä. Sitten kouluikäisten kohdalla on päätetty, että mennään oman sukupuolen mukaisiin pukuhuoneisiin ja saunatiloihin - miksi tämä sääntö ei koskisi poikia?
Kuka niin on päättänyt? Sinä vai?
 
[QUOTE="jep";30086742]Aivan. Vitun 10-vuotiaat sovinistipaskiaiset.[/QUOTE]

Ainakin potentiaaliset sellaiset, jos jo lapsesta asti opetetaan, että "tässä maailmassa on sääntöjä, mutta SINUN, POIKANI, ei tarvitse niistä koskaan välittää, vaan SINÄ saat tehdä täällä ihan mitä sinua huvittaa, ja jos joku yrittää vaatia SINUA, POIKANI noudattamaan näitä yhteisiä säätöjä, niin HÄN on väärässä, et KOSKAAN sinä".
 

Yhteistyössä