Onko morkkis tai krapula?

  • Viestiketjun aloittaja "sara"
  • Ensimmäinen viesti
"sara"
Onkos ihmisillä millanen olo näin aamusta?Kiva, kun ei tarvii sellasista enää kärsiä. Voi vaan suunnitella, että mitä kivaa sitä tänään keksis. Rauhallinen aamukahvihetki, kun lapset ja mies vielä nukkuu. Antaa nukkua niin pitkään, kun nukuttaa näin sunnuntaiaamuna. Itse en enää osaa sitä taitoa, kun yleensä jo kuuden-seitsemän aikoihin herään.
 
Reea
Ihan kiva olo, niinkuin aina yleensäkin. Ei mulla ole ollut ikinä krapulaa tai syytä morkkikseen. Jos joskus on tullut alkoa nautittua, niin sen verran hillitysti on tullut otettua, ettei ole tarvinnut krapuloida tai morkkistella.
 
Ei ole morkkis, eikä krapula.
Olo on kohtuu hyvä ja virkeä jopa. Täydenkuun ajasta huolimatta pystyin nukkumaan aika monta tuntia, varmaan peräti 8 tuntia. :)
 
ör
Just heräsin ja vähän pökkyrässä mutta silti ihan ok fiilis. Ei krapulaa tms. Sairastelun jäljiltä vaan univelkaa. Monesti harmittaa jos nukkuu ylipitkään, nyt ei.
 
"123"
Päätä vähän särkee, ja pitäisi juoda litratolkulla vettä.
Mutta noin muuten ihan OK.

Ei morkkista, mutta tulihan sitä ehkä vähän kilahdettua eilen kun hyvän ystävän mies imutteli baarissa jonkun ulkopaikkakuntalaisen kanssa. Ja siinä kun kysyin siltä muikilta että tiedätkö että kyseinen mies on naimisissa ja vaimo viimesillään raskaana kotona, niin tuli vain töykeitä kommentteja. yök, yök, yök mikä akka, ja ukko :|
 
"Sirkkeli"
Ei ole morkkista, ei krapulaa.
Mutta koko kroppa on ihan saakelin kipeä, ja mua ottaa ihan hemmetisti aivoon, etten kykene viemään tytärtäni tämän takia Hesaan shoppailemaan ennen reissuaan.
 
Majestic
Ei ole kumpaakaan vaan olo on mahtava. Tein meille hyvän aamupalan, kun muut nukkuivat vielä. Herätin väen syömään (oli pieni yövieras) ja sen jälkeen lähdin juoksulenkille. Kohta menemme jäätelölle ja kunhan olemme rentoutuneet tässä sohvalla ja katsellut eläintarhassa tapahtuu - ohjelmaa. :) Nää voittaa mokomat krapula-aamut.
 

Yhteistyössä