Mä oon eilisen ja tän päivän siivonnu likkojen huonetta.

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
Siis siivosin sen yltympäriinsä kunnolla ja vaihdoin järjestystä. Lakanat pitäis vielä laittaa ja sit se ois valmis. Seuraavaksi pitäis ottaa käsittelyyn poikien kämppä. Taisitä ennen pitäis käydä läpi noi kamat jotka toin pois tuolta likkojen kämpästä ja jotka täyttää ny keittiön pöydän... Mutta ku mä oon aivan poikki.
 
  • Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
Mistä sä nainen saat ton kaiken draivin? Joka päivä pistät kotia uuteen uskoon. Olen vähän kade...munkin kun pitäisi, mutta se pakkaa jäämään vain sille suunnitteluasteelle :D

Kyllä mäkin jotain olen saanut nyt parissa päivässä aikaan, mutta en lähellekään tuota määrää, kuin mitä sinä :)
 
HippuTAR
Muutin likat tohon huoneeseen pari kuukautta sitte. Sielä on 6 vaatekaappia joissa oli vielä suurimmassa osassa tavaroita ja vaatteita jotka piti siirtää muualle, mm. 4 jätesäkillistä leluja jotka piti käydä läpi: roskiin, myyntiin, ex-miehen luo vietävät, säilöön pantavat ja kaapillinen papereita ja kaikkea pikkuroinaa tyyliin: pattereita, lamppuja jne.. Sit järjestin kaappeihin likkojen tavarat.
Sit tietty se varsinainen siivous päälle.
Enkä pysty tekeen tollasta hommaa ku hetken kerrallaan ku selkä ei kestä, sit pitääolla pitkällään hetki. Ja toki on normaalit hommatki ollu tehtävä. Ja kyllä, mä väsyn tollasesta aivan järjettömästi. Erityisen sotkuista sielä ei ollu.
 
HippuTAR
Mistä sä nainen saat ton kaiken draivin? Joka päivä pistät kotia uuteen uskoon. Olen vähän kade...munkin kun pitäisi, mutta se pakkaa jäämään vain sille suunnitteluasteelle :D

Kyllä mäkin jotain olen saanut nyt parissa päivässä aikaan, mutta en lähellekään tuota määrää, kuin mitä sinä :)
:O. Enhän mä juuri mitää saa aikaan. Siis sen mun oman makkarinki kans meni pari viikkoa...
Se et ny teen näitä johtuu siitä ku mies muutti pois -> vei tavaransa pois-> mä saan tavarat vihdoin omille paikoilleen. Siis miehellä on järjetön määrä työkaluja ja kaikkee tietokonesälää jotka on vieny tuhottomasti tilaa kaapeista ja sit mun mielestä on monia tavaroita joutunu pitään "vääris" kaapeis/paikois.
 
:O. Enhän mä juuri mitää saa aikaan. Siis sen mun oman makkarinki kans meni pari viikkoa...
Se et ny teen näitä johtuu siitä ku mies muutti pois -> vei tavaransa pois-> mä saan tavarat vihdoin omille paikoilleen. Siis miehellä on järjetön määrä työkaluja ja kaikkee tietokonesälää jotka on vieny tuhottomasti tilaa kaapeista ja sit mun mielestä on monia tavaroita joutunu pitään "vääris" kaapeis/paikois.
Sähän olet tehnyt vaikka ja mitä. Ja suunnittelet siellä keittiön ja olohuoneenkin uudistamista, eli et meinaa edes lopettaa :) Tosin ei tarvitsekkaan. Nauti nyt, kun tosiaan saat tehdä kodissasi mitä haluat.
 
  • Tykkää
Reactions: HippuTAR

Yhteistyössä